مقالات بازاریابی محتوا

راهنمای نوشتن نسخه صفحه محصول که تجربه ای فراموش نشدنی از نام تجاری را ایجاد می کند

دیوید اوگیلوی گفت: “هرچه اطلاعات بیشتری منتشر کنید ، او قانع کننده تر خواهد بود.”

وضعیت تبلیغات و بازاریابی محصولات در اینترنت با سناریوی دهه 60 و 70 دستخوش تغییر شدیدی شده است. در حال حاضر شرکت های آنلاین می خواهند اطلاعات سریع را به نمایش بگذارند ، فروش را انجام دهند و درآمد را افزایش دهند.

بنابراین ، آیا فروشگاه های تجارت الکترونیک اکنون می توانند از “اطلاعات بیشتر” برای بستن فروش بیشتر سود ببرند؟ آیا آنها نباید فقط به توصیف محصول خشک بسنده کنند؟

دنیای سریع و بی حوصله ای که ما در آن زندگی می کنیم ، اکثر شرکت ها را وادار کرده است تا تنها مرتبط ترین اطلاعات را در یک صفحه معین نمایش دهند:

  • توضیحات سازنده ؛
  • دکمه فراخوان برای اقدام ؛
  • تخفیفات

اما گاهی اوقات ، باید نفس بکشیم و ببینیم وضعیت فروش آنلاین چگونه است.

واقعیت این است که شرکت هایی که به رشد و توسعه آنلاین خود ادامه می دهند دارای برند شناخته شده ای هستند که به آنها برتری می بخشد. نام تجاری چیزی است که شرکت شما را در بین رقبای شما متمایز می کند.

برای زنده ماندن در این دنیای پرسرعت ، شرکت های کوچکتر باید از فروش فراتر رفته و هدف خود را ایجاد نام تجاری خود و پایگاه وفادار از سفیران برند قرار دهند. این وفاداری خاص یکی از چالش برانگیزترین مراحل فرایند کسب برای ایجاد است.

شما می خواهید مشتریان در مورد محصول و خدمات شما به اشتراک بگذارند و صحبت کنند. ارائه تجربیات معنادار به مشتریان خود ، به این معنا که تجربیاتی که قبلاً تجربه نشده اند ، که توسط نام تجاری شما ایجاد شده است می تواند به شما کمک کند تا مبلغان برند خود را پیدا کرده و پرورش دهید.

اتصال به پایگاه مشتری به روش های سفارشی و احساسی کار ساده ای نیست. اما این امکان وجود دارد زیرا هم از برند و هم از مشتریان الهام می گیرد. بسیاری از انواع ارتباطات ، چه شفاهی و چه غیر کلامی ، می توانند چالش جمع بندی و انتقال تجربیات به یاد ماندنی مارک تجاری را در صفحه محصول برطرف کنند.

البته در محیط آنلاین ، فرم های کلامی خودنمایی می کنند.

کلمات قدرت دارند. کپی یکی از سه م mainلفه اصلی برای بهینه سازی صفحه ، همراه با محل قرارگیری و طراحی عناصر است. به طور نادرست ، بسیاری از پروژه های بهینه سازی تبدیل تجارت الکترونیک بر طراحی و مکان یابی تمرکز می کنند و کپی را به عنوان آخرین مورد در لیست (اگر حتی در لیست قرار گیرد) باقی می گذارد.

از اولین برداشت مشتریان از مبدل شدن به برند ، آنها از طریق پنج مرحله تجربیات در سطوح انگیزه ، جسمی ، فکری ، احساسی و انقلابی طی می کنند ، همانطور که توسط تحقیقات و بررسی های اخیر برجسته شده است. در زیر بررسی کنید که چگونه کپی در صفحات محصول می تواند هر یک از سطوح زیر را جابجا کند:

1. سطح انگیزه

در این مرحله قبل از آزمایش ، مشتریان احتمالی برای اولین بار با نام تجاری شما ملاقات خواهند کرد. کسانی که سفیر می شوند با احساس تعلق بیرون می آیند ، که همیشه از آنها به نحوی مثبت یاد می شود.

این اولین برخورد ممکن است بصورت آفلاین رخ دهد وقتی مردم یکی از محصولات شما را می بینند یا می شنوند که شخصی خدمات شما را ستایش می کند. اگر اولین تماس آنلاین ، در صفحه محصول ، نه تنها تصاویر یا سایر تصاویر بصری ، بلکه نسخه شما باید فردیت و کنتراست را نشان دهد ، چیزی که مشتری در هیچ جای دیگر پیدا نمی کند.

تصور کنید ، شما به دنبال لباس های سبک قدیمی هستید و یک جستجو ModCloth را به عنوان یکی از گزینه ها به شما ارائه می دهد.

شما اندازه را مرور می کنید و می بینید که در ModCloth عنوان دسته های آنها از قبل نشان دهنده فردیت است. یکی از بخشها “لباس های منحصر به فرد” نام دارد:

شما جلو بروید و ببینید که هر لباس منحصر به فرد با ذکر جزئیات نام خود ، هاله ای از انحصار به خود می گیرد. به عنوان مثال ، لباس زیر “لباس خطی زیبا و برگشت ناپذیر” نامیده می شود. خوب ، مشتری می تواند لباس های معمولی را در همه جا پیدا کند ، در حالی که این لباس دقیق پر زرق و برق فقط در Modcloth یافت می شود. این عناوین به تنهایی باعث ایجاد انگیزه در مشتری برای ارتباط با برند می شود.

برای پیشبرد بیشتر مشتری ، توضیحات لباس از سلیقه خوب مشتری که محصول را مشاهده می کند ، تمجید می کند:

“حس استایل شما تا حد توصیف جذاب است ، بنابراین ما تعجب نمی کنیم که شما این لباس مد روز را به کمد لباس خود اضافه کرده اید! بخشی از برچسب مارک ModCloth ما ، این خط برجسته A دارای پارچه خرابی چاپ شده با گل داودی با درخششی است که تقریباً در نور می درخشد ، به علاوه دوخت شاهزاده خانم ، جیب و دامن کامل ، و همه را بی رحم می کند! ”

2. سطح فیزیکی

در مرحله تجربه برند شما ، سفیران ادراکات چند حسی را که در زمینه های مختلف از آن عبور می کنند ، گرامی می دارند.

اگر یک فروشگاه آجر و همچنین یک فروشگاه آنلاین دارید ، فرصت طلبان تصورات چند حسی سازگار و لذت بخشی را بسیار برتر ایجاد می کنند. برای مثال استارباکس ، بو ، موسیقی ، صدای دستگاه های قهوه ساز ، مبل های دنج ، رنگهای مناسب را در نظر بگیرید. آنها می دانند چگونه کل فضا را به صفحات محصولات خود تبدیل کنند ، با توصیفاتی مانند “قهوه تعطیلات ما در لیست فصل ها منفجر شده است” ، که نام تجاری آنها و درک حسی مشتریان را تقویت می کند.

اگر فروشگاه شما فقط آنلاین است ، می توانید بر روی کپی ، تصاویر و فیلم ها تکیه کنید تا درک چند حسی مربوط به محصولات و نام تجاری خود را منتقل کنید.

Sweaty Betty به منظور اختراع مجدد لباس های ورزشی برای مردان به گونه ای که زنان در هنگام اتخاذ یک سبک زندگی قدرتمند و فعال احساس زیبایی کنند ، محصولات خود را با ویدئوها ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند لباس مورد نظر خود را در فعالیت بهتر تصور کنند. این ویدئوها با توضیحاتی همراه است که احساسات و تصورات پوشیدن این محصول را به مشتریان نشان می دهد و برای فعالیت های تناسب اندام طراحی شده است.

توضیحات به درجه ها و درجه هایی متصل است تا محصول را با ادراکات چند حسی مرتبط کند ، مانند “داخل و خارج از استودیو” ، “بسیار نرم” ، “کشش زیاد” ، “راحت” ، “چاپلوس” ، “هود عرق” :

“در طول کوتاه کوتاه ، ساق بند Chandrasana 7/8 در داخل و خارج از استودیو شگفت انگیز به نظر می رسد. پارچه بافتنی فوق العاده نرم دارای کشش بالا و راحت است ، در حالی که نقوش به سبک اسکاندیناوی و سمت مشکی به سمت بیرون است ، در حالی که خطوط سبک چاپلوس شبح را مجسمه می کند.

  • پارچه کشیده شده و کاپشن عرق نرم و راحت است
  • به طور کامل برای سگ های سالم به سمت پایین بسته شده است
  • صفحات شبکه قدرت به سبک اسکاندیناوی در سراسر استودیو چاپ می شوند
  • مدل دارای سایز S و ارتفاع 178 سانتی متر است.

3. سطح فکری

وقتی به مشتری خود فرصت یادگیری ، تفکر ، به کارگیری دانش و ایجاد نظر بدهید ، تجربیات فکری او را ارائه می دهید.

کپی عالی یک سطح در سطح فکری در مواد مختلف است که ممکن است روند تولید ، منشاء نام تجاری یا اطلاعات منحصر به فرد مربوط به محصولات را توضیح دهد.

اگر همه اینها برای افزودن به صفحات محصول بیش از حد به نظر می رسد ، می توانید عنصر اصالت را به کار ببرید تا تصورات تجاری خود را از میراث ، نوستالژی ، نمادگرایی فرهنگی ، صداقت ، مهارت ، تعهد با کیفیت و سازگاری طراحی به کار ببرید.

در Levy ، زیرا آنها یک مارک معتبر هستند ، که می توانند ادعا کنند “ما جین آبی را اختراع کردیم.

و ما معنی پوشیدن آنها را دوباره ابداع می کنیم ، “توضیحات محصول آنها از نماد فرهنگی شلوار جین آنها ، مربوط به کیفیت و ثبات در طراحی استفاده می کند:

Levy’s ابتدا توصیف می کند که نام تجاری “همه جا” است و اشاره می کند که این بخش تازگی است که مشتری باید آن را امتحان کند زیرا: 1) آنها می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. 2) زنان دیگر در همه جا این را تأیید کرده اند. آنها اصالت برند را تقویت می کنند:

زنان همه جا عاشق شدند. حالا نوبت شماست این سبک های نوآورانه چاپلوس هستند ، شما را در فرم نگه می دارند و احساس شگفت انگیزی به شما می دهند. Skinny 711 ما برای تناسب جهانی درست زیر منحنی کمر شما قرار دارد و پای باریک با هر استایلی که انتخاب می کنید سازگار است. روی آن نقاط خفیف رنگی دیده می شود.

4. سطح احساسی

برای رسیدن به سطح احساسی با بشارت دهندگان برند خود ، برای آنها داستان تعریف کنید. داستانهای زیاد.

داستانها احساسات و معانی قوی را منتقل می کنند و به برند معنی و محتوا می بخشند.

وب سایت پژو تعداد داستان ها را افزایش داده است.

به مشتری خود کمک کنید تا داستانهای خود را با نام تجاری شما توسعه دهد. هر دوی شما را غنی می کند. شبکه های اجتماعی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یا می توانید این داستانها را مانند محصولات Hiut Denim در محصولات و وب سایت خود قرار دهید.

Hiut Denim با شعار “یک کار خوب انجام دهید” در صفحه اصلی خود این ایده را به مشتری منتقل می کند که مشتری می تواند با نام تجاری خود داستانی ایجاد کند. صفحات محصولات آنها نیز داستان هایی را بیان می کند:

توضیحات محصول آنها داستان تلاش ، پشتکار و فداکاری برای محصول را شکل می دهد. این محصول و برند را غنی می کند:

“وای. توسعه آن 18 ماه طول کشید. پیدا کردن شلوارهای جین کش دار که هنوز شبیه شلوار جین معتبر هستند ما را در سراسر جهان به دنبال آن برد. ارزشش را دارد. اما ساده نیست.”

5. سطح تحول آفرین

در آخرین مرحله ، نام تجاری شما ممکن است بتواند تحول شخصی را در شرایط جسمی ، وضعیت روحی یا شیوه زندگی به مشتریان شما ارائه دهد. این تغییر ناشی از تجربیات مثبت و قانع کننده است.

تعامل برجسته در برنامه ارتباط با مشتری شما در این سطح. تعامل یک ارتباط موفق ، مداوم و مداوم بین نام تجاری شما و مشتریان است که عناصری از فردیت ، ادراکات چند حسی ، اصالت و داستانها را ارائه می دهد.

در صفحات محصول ، کپی شما ممکن است این تعامل را به سطح برساند ، و سبک زندگی و روحیه شما را تقویت کند ، همانطور که خانه دست ساز انجام می دهد:

خانه دست ساز به یک استودیو تبدیل شده است ، در زمینه تولید و فروش لباس و دکوراسیون منزل ، تبدیل به یک وبلاگ موفق در سبک زندگی و دکوراسیون شده است. ابتدا آنها با خوانندگان تعامل برقرار می کنند ، و سپس تبدیل به یک مارک یک فروشگاه آنلاین می شوند. به این ترتیب ، پیروان آنها از قبل علاقه نویسندگان به فونت ها را می دانند ، که نشان دهنده پیوند پست ها در مورد فونت ها در توضیحات محصول است. آنها توضیحات را با عکس یکی از نویسندگان پیراهن پوشیده در آشپزخانه او (که بخشی از پست های وبلاگ خانگی آنها نیز است) ترکیب کردند. هر صفحه محصول مشتریان را به یاد تعاملات قبلی می اندازد:

“اگر Comic Sans همیشه شما را به گریه انداخته است ، شما کاملاً با طنز فونت های ما در اینجا ارتباط دارید و فکر می کنید Vatica عالی ترین قلم است که تا کنون ایجاد شده است … این پیراهن قطعاً برای شما مناسب است.

طرح را دوست دارید؟ ظاهر اسپرت را دوست خواهید داشت!

تی شرت همه کاره ، جذاب ، نرم و راحت به سبک کلاسیک.

اغلب بررسی کنید ، زیرا ما دائماً محصولات و گزینه های جدید را اضافه می کنیم! ”

مراحل بعدی

هنگام کار بر روی صفحات محصولات خود ، به خاطر داشته باشید که مبشران برند احساس می کنند که تجربیات مربوط به مارک های خود فقط برای آنها ساخته شده است ، زیرا به صورت جداگانه برای تقویت روابط طراحی شده است.

م Theلفه های فردیت ، ادراک چند حسی ، اصالت ، داستان و تعامل در پیام های برند ، پیش زمینه هایی را برای تجربیات معنادار مشتری ایجاد می کند. هر پنج عنصر می توانند در هر پنج سطح سفر برای سفیر شدن شرکت کنند.

هنگام کار بر روی صفحات محصولات خود ، به خاطر داشته باشید که مبشران برند احساس می کنند که تجربیات مربوط به مارک های خود فقط برای آنها ساخته شده است ، زیرا به صورت جداگانه برای تقویت روابط طراحی شده است.

اگر می خواهید برنامه ای برای مراحل بعدی تنظیم دقیق صفحات محصول خود تنظیم کنید ، مقاله ما را در مورد نحوه نوشتن یک نسخه وب که به فروش می رسد ، ببینید.

اگر به دنبال راه های ساده ای برای بهبود کپی هستید ، 3 نکته از NN / g را برای توضیحات بهتر محصول در وب سایت ها بررسی کنید.

اگر ترجیح می دهید اثر محصول صفحه تجارت الکترونیک خود را بررسی کرده و اصلاح کنید ، سمینار آنلاین ما را در مورد دریافت 2 برابر تبدیل بیشتر از صفحات محصول ، در کانال YouTube ما بررسی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا