مقالات بازاریابی محتوا

چگونه یک نسخه وب بنویسیم که بفروشد حتی اگر شما هرگز چیزی ننوشته اید – قسمت 3: نسخه اصلی

عجیب به نظر می رسد که ما دو پست در مورد نحوه نوشتن یک نسخه اینترنتی که فروش دارد گذرانده ایم ، و تا اینجا همه چیزهایی که نوشته ایم ممکن است چند عنوان باشد. اما نگران نباشید ، پس از انجام مراحل قسمت 1 – آماده سازی و قسمت 2 – عنوان ، اکنون تصور روشنی از جهت کپی و کارهایی که باید انجام دهید دارید ، از جمله:

  • بر هدف تبدیل صفحه تمرکز کنید
  • با مخاطبان هدف خود صحبت کنید
  • در جایی که در چرخه خرید قرار دارند با آنها تماس بگیرید
  • مزایای پیشنهاد خود را برجسته کنید
  • از کلمات کلیدی و / یا عبارات استفاده کنید
  • تیتری وجود دارد که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و او را ملزم به خواندن ادامه می دهد

کوه را به مول هیلز قسمت 3 تبدیل کنید

حتی با یک ایده واضح از اینکه نسخه شما باید چه کاری انجام دهد ، باز هم به نظر می رسد که یک کار دلهره آور انجام می دهد. بنابراین ، درست مانند قسمتهای 1 و 2 ، شما باید کار نوشتن نسخه اصلی صفحه خود را به قطعات کوچک تقسیم کنید تا کار راحت تر شود.

مزایا ، مزایا ، مزایا: خریداران به دنبال چیزی برای خود هستند ، حتی اگر این هدیه برای شخص دیگری باشد. آنها از صفحه شما دیدن می کنند تا بدانند چه چیزی برای آنها دارد. مزایایی که آنها می توانند از تجارت و / یا محصولات شما دریافت کنند. بنابراین ساده ترین راه برای رسیدن به هدف تبدیل خود این است که مزایای پیشنهاد خود را مشخص کنید. هنگام نوشتن کل نسخه خود آنها را در نظر داشته باشید.

تمرکز بر مزایا به شما کمک می کند تا نسخه خود را به گونه ای بنویسید که به همه نسخه های دیگر که باید ساخته شوند برسد. شما می توانید مزایای صحبت با افراد مخاطب ، مرحله چرخه خرید و کلمات کلیدی مختلف را مورد هدف قرار دهید.

“اگر به اندازه کافی به مردم کمک کنید تا به آنچه می خواهند برسند ، می توانید همه چیز را در زندگی داشته باشید.”
زیگ زیگلر

ویژگی ها در مقابل مزایا: مهم است که درک کنیم تفاوت بین مزایا و ویژگی ها کاهش می یابد. مزایا همان چیزی است که مشتری شما می خواهد ، ویژگی ها مزایایی را ارائه می دهند.

  • صفت:
    سه برابر نقاط سفر
  • سود:
    زمان بیشتری را در ساحل بگذرانید

مزایا و ویژگی ها دست به دست هم می دهند ، اما اولویت بندی مزایا در نسخه شما نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.

کپی را در صفحه فرود Adobe در زیر بررسی کنید. عنوان و زیرنویس فقط یک مزیت نیست ، بلکه سه مزیت خاص – طراحی طرح ، ایجاد تصویر ، ویرایش ویدئو – تنها در هشت کلمه در اولین جمله از یک پاراگراف کپی برجسته شده است.

نسخه اصلی در صفحه فرود Adobe همراه با توصیف

موجودی کپی رایترها ایجاد کنید

یکی دیگر از راه های تقسیم کپی نویسی به قطعات قابل کنترل ، درک ابزارهای مختلفی است که برای انتقال پیام خود در صفحه دارید. استفاده از دستگاه های مختلف به تقسیم بندی نسخه شما کمک می کند تا جالب تر و راحت تر مصرف شود. دستگاه های مختلف نیز می توانند به شما در رسیدن به مخاطبان مختلف کمک کنند.

  • عناوین
  • عناوین فرعی
  • یک پاراگراف را کپی کنید
  • نقاط گلوله
  • توصیه ها
  • عکس ها ، ویدئوها و گرافیک ها توسط مشتریان بررسی و تأیید می شود (بله ، آنها کپی نمی شوند ، اما می توانند حداقل مانند کپی ارتباط برقرار کنند و بازدیدکنندگان بیشتر از اکثر نسخه های دیگر صفحه شما ، زیرنویس ها را بخوانند.)
  • دعوت به عمل

ما در حال حاضر آماده بررسی نحوه نوشتن نسخه اصلی صفحه خود ، از جمله همه مواردی هستیم که در بالا آمده است ، به جز عناوین شما ، که در بخش 2 مورد بحث قرار گرفتیم ، و فراخوان برای اقدام ، که در بخش 4 بررسی خواهیم کرد.

عناوین فرعی بهره

(در قسمت 2 به یاد داشته باشید – سرفصل ها ، ما اشاره کردیم که یکی از راه های شکستن روند نوشتن این است که در مورد مدل کلی بازاریابی خود فکر کنید. ما از مدل سنتی AIDA (آگاهی ، علاقه ، علاقه ، عمل) استفاده کردیم و قول دادیم منظور ما از کپی نویسی را روشن کنید. “علاقه” در کنار “زیرعنوان” در بالا ظاهر می شود)

این که آیا آنها از طریق تبلیغ PPC ، پیوندی از سایت دیگر یا نتیجه SEO به صفحه شما آمده اند ، بازدیدکنندگان شما چیزی را پیدا کرده اند که به اندازه کافی روی پیوند کلیک کنید. هنگامی که آنها وارد می شوند ، اولین چیزی که آنها به دنبال آن هستند تأیید این است که صفحه حاوی آنچه آنها به دنبال آن هستند است.

اولین قدم برای اعطای این تأیید در عنوان شما است. علاوه بر سایر معیارهای یک عنوان خوب ، باید حاوی اطلاعاتی باشد که بازدیدکننده را به صفحه کشانده است.

اگر عنوان شما به اندازه کافی موفق باشد که آنها را مجبور به ماندن و ادامه مطلب کند ، کار بعدی آنها این است که صفحه را برای تأیید بیشتر اینکه صفحه ای را پیدا کرده اند که راه حل های مورد نظر خود را پیدا کرده است ، اسکن کنند. عناوین فرعی شما نقش کلیدی در این اسکن خواهند داشت.

زیرنویس عناوین جنسی برای هر قسمت از کپی شما است. اگر نقش اصلی شما این است که مشتری را در صفحه نگه دارید ، نقش زیر عنوان شما این است که علاقه کافی را ایجاد کنید تا او را به خواندن محتوای پشتیبانی کننده ترغیب کند.

عنوان فرعی اول باید مهمترین مزیت شما را مشخص کند. مورد دوم باید بر اهمیت دوم بر اهمیت آن تأکید کند ، و به همین ترتیب برای بسیاری از عناوین فرعی که احساس می کنید برای رسیدن به هدف تبدیل صفحه خود لازم هستید.

مزایایی که در زیرعنوان های صفحه فرود Invesp نشان داده می شود:

صفحه Invesp برای بهینه سازی صفحات فرود

کپی پاراگراف – میل

هر پاراگرافی که می نویسید باید از مزایای برجسته شده در زیر عنوان آن پشتیبانی کند. در اینجا می توانید به ویژگی هایی که مزایا را ارائه می دهند یا دلایل مطلوب بودن مزایا اشاره کنید.

در حالی که کل نسخه شما باید تا حد ممکن از کلمات کمتری استفاده کند ، هیچ جا مهمتر از کپی پاراگراف شما نیست. اگر عناوین و عناوین فرعی شما کار خود را کردند ، اکنون خواننده را در راه رسیدن به هدف خود دارید. حرکت با شماست و کپی پاراگراف باید با تأیید نهایی به خواننده مبنی بر اینکه پیشنهاد شما گزینه ای مطلوب است و او باید به دنبال اقدام شما باشد ، این حرکت را ادامه دهد.

نقاط مهم ، توصیفات ، نظرات مشتریان ، عکس ها – تمایل

هر نسخه ای که برای حمایت از عناوین فرعی خود می نویسید نباید به صورت پاراگراف باشد. باز هم ، با استفاده از دستگاه های محتوای مختلف ، محتوا را جذاب تر و پرمصرف تر می کنید – و آنها می توانند به شما در رساندن سریعتر و کارآمدتر پیام شما کمک کنند.

نقاط گلوله: اگر بیش از چند مزیت و / یا ویژگی دارید که می خواهید بیان کنید ، آنها می توانند در پاراگراف گم شوند. اما امتیازات توپ به هر یک از آنها جایگاه ویژه ای در صفحه شما می دهد. توپ های شماره دار به اولویت بندی امتیازات شما کمک می کند.

نقاط نقطه در صفحه فرود صفحات زرد:

مروری بر بهترین شیوه ها برای فرود صفحه 04

توصیه ها: توصیفات یکی از قدرتمندترین دستگاه های انتقال محتوا است. مشتریان به آنچه مشتریان دیگر می گویند بسیار بیشتر از آنچه بازاریان می گویند اعتقاد دارند. با درنظر گرفتن پرسونای خود ، چرخه جذب مشتری و هدف تبدیل ، به دنبال گزیده هایی در توصیفات مشتریان خود باشید که یکی از معیارهای شما برای نسخه شما را برآورده می کند.

شهادت چشمگیر در صفحه فرود Adobe:

نسخه اصلی در صفحه فرود Adobe همراه با توصیف

نظرات مشتریان: مشابه توصیفات ، می توانید از نظرات مشتریان به جای یک نسخه مستقیم برای بیان برخی از صحبت های خود استفاده کنید. و از نظرات بد اجتناب نکنید. هیچ چیز به اندازه پاسخ صادقانه به انتقادات ، تعهد شما به خدمات مشتری را نشان نمی دهد.

عکس ها: دستگاه بسیار قدرتمند دیگری که سزاوار مجموعه وبلاگ نویسی خود است. ارزش تصاویر هزار کلمه است ، اما فقط در صورت استفاده صحیح. هر تصویر ، ویدیو یا گرافیکی که انتخاب می کنید باید در انتقال مشتری در مسیر تبدیل صفحه شما نقش داشته باشد. از آنها برای نشان دادن مزیت ، نحوه استفاده از محصول ، برجسته کردن ویژگی یا هر چیز دیگری که به شما کمک می کند علاقه بیشتری به محصول خود داشته باشید استفاده کنید.

بسیاری از ابزارهای دیگر ، از جمله نوار کناری و جعبه های متنی ، وجود دارد که محتوای شما را به قطعات قابل مصرف بیشتری تقسیم می کند. شما باید به طراحی صفحه خود ، فضای سفید و الزامات پیام توجه کنید تا تصمیم بگیرید که کدام دستگاه ها به شما کمک می کنند نوشتار و محتوای خود را برای تبدیل بهینه کنید.

این سری وبلاگ را برای فصل 4 – دعوت به عمل دنبال کنید. یک قاعده اساسی فروش این است که شما باید درخواست فروش کنید. دکمه های دعوت به عمل و پیوندهای صفحه شما جایی است که درخواست می کنید. و کپی ای که برای این منظور استفاده می کنید ممکن است باعث فروش شود یا خراب شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا