مقالات سئو

گوگل ادعا می کند که تیم هرزنامه اینترنتی فقط در مورد سایت های خاص بد اقدام می کند و سعی می کند SERP ها را در مقیاس بزرگ “تغییر” کند.

گوگل ادعا می کند که تیم هرزنامه اینترنتی فقط در مورد سایت های به خصوص بد اقدام می کند و سعی می کند SERP ها را در مقیاس بزرگ   “تغییر” کند.

یکی از متخصصان سئو در مورد صفحات فرود و تبلیغات گوگل نگران بود. مقاله ای که آنها مطالعه کردند به تفصیل تجربه یک نفر از آن را توضیح داد.

صفحات آنها به عنوان صفحات باز علامت گذاری شده است. علاوه بر این، نه تنها این صفحات حذف شده اند، بلکه حساب Google Ads شخص نیز در واقع بسته شده است.

این متخصص سئو نمی تواند یکی از این موارد را انجام دهد، زیرا آنها فقط یک تجارت کوچکتر و مبتنی بر خدمات محلی هستند.

آنها هزاران صفحه ندارند. آنها شاید هفت صفحه فرود با هدف کلیدواژه داشته باشند.

یکی از اعضای تالارهای گفتگوی گوگل پیشنهاد کرد که یک متخصص سئو به سادگی این صفحات فرود را ایندکس نکند.

این سئو ایندکس شدن این صفحات فرود را حذف کرده است. اما، آنها به دلایل واضح نگران برچسب زدن به عنوان صفحه باز در جستجوی ارگانیک هستند. آنها هنگام انجام این کار در مورد سطح خطر کنجکاو بودند.

جان توضیح داد که از آنجایی که آنها فقط هفت صفحه دارند، نباید در پیاده سازی سایتی که دارند مشکلی داشته باشند.

جان همچنین گفت که تیم هرزنامه اینترنتی بیشتر در مورد دامنه و اینکه آیا کسی در تلاش است نتایج جستجو را به طور قابل توجهی تغییر دهد، نگران است.

اگر تیم هرزنامه به هفت صفحه در این پیکربندی نگاه می کرد، فقط می گفت “این فقط هفت صفحه است. ارزش وقت ما را ندارد.”

با این حال، اگر شخص SEO یک شرکت ملی “فعال” در نتایج جستجو بود، با صفحات جداگانه برای هر شهر در کشور، این چیزی است که تیم هرزنامه علامت گذاری می کند تا کیفیت کلی نتایج جستجو حفظ شود.

تعداد انگشت شماری از صفحات چیزی نیست که تیم هرزنامه نگران آن باشد.

حتی اگر مطالب تکراری باشد. جان معتقد نیست که این صفحات کپی شوند ایده آل است و این جنبه دوم است.

اگرچه محتوای تکراری ایده‌آل نیست، تیم هرزنامه‌های وب همچنان قصد ندارند در مورد چنین تعداد کمی از صفحات اقدامی انجام دهند.

با این حال، جان نمی تواند این را تضمین کند، زیرا او 100 درصد از سایت مورد نظر را نمی شناسد.

اما، صرفاً بر اساس آنچه که او از آنها می داند، به احتمال بسیار زیاد در چنین سایتی اقدام خواهند کرد.

در حدود ساعت 14:35 در ویدیو اتفاق می افتد.

رونوشت پاتوق جان مولر

SEO حرفه ای 4 14:35
اول از همه، من یک سوال در مورد نگرانی با باز کردن صفحات در آنجا نوشتم. اوم، تا حد زیادی به تبلیغات گوگل مرتبط است. من می دانم که این یک جستجو و انواع چیزهای مشابه است. اما به مقاله ای برخوردم که در واقع می گوید – تجربه یک نفر را توضیح می دهد که در آن او یک دسته از صفحات فرود و چیزهای دیگر ایجاد کرده است، دقیقاً همان کاری که من انجام دادم. آنها به عنوان صفحات باز علامت گذاری شدند. و نه تنها آنها حذف شده اند، بلکه حساب Google Ads آنها در واقع بسته شده است. من نمی توانم هیچ کدام از اینها را انجام دهم. از پسش بر نمیام. من یک تجارت کوچک و خدمات محلی هستم. شما 1000 صفحه ندارید. من حدود هفت صفحه فرود با هدف کلیدواژه دارم. در انجمن های گفتگوی گوگل، شخصی پیشنهاد داد، خوب، فقط این صفحات فرود را noindex کنید. اما – کاری که من کردم. اما من همچنین فکر می کنم که این هفت صفحه، کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهند، می توانند برای جستجوی ارگانیک بسیار مفید باشند. نمی دانم سطح خطر برچسب “اوه، آیا این یک صفحه باز است؟”

یوحنا 16: 3
بنابراین فکر می کنم با هفت صفحه، مشکلی ندارید. تقریباً در همین سطح است، حتی اگر کسی در تیم هرزنامه اینترنتی به صورت دستی به آن نگاه کند، آه، هفت صفحه است. اینطور نیست، مثل 1000 هزار صفحه نیست. اگر مثلاً یک شرکت فعال ملی بودید و هر شهر در کشور صفحه جداگانه ای داشت، این چیزی است که ما می گوییم، خوب، بسیار فراتر از نوع معمول است، این چیزی است که واقعاً مشکل ساز، جایی که ما باید برای حفظ کیفیت نتایج جستجو اقدام کنیم. اما وقتی در مورد تعداد انگشت شماری صفحاتی که نام بردید، نمی دانم، صحبت می کنید، فکر نمی کنم این فقط از نظر اسپم اینترنتی مشکلی ایجاد کند. حتی اگر کسی به صورت دستی به آن نگاه کند. آنها مانند، هفت صفحه است، مانند اینکه نتایج جستجو را به طور کامل تغییر نمی دهد،

SEO حرفه ای 4 17:02
اگرچه محتوا واقعا تکراری است؟ آیا من هر نوع URL متعارفی را برای صفحه اصلی این صفحات فرود ایجاد خواهم کرد یا؟

یوحنا 17:10
منظورم این است که فکر نمی کنم ایده آل باشد. بنابراین این یک نوع جنبه دوم در آنجا است، احتمالاً وضعیت ایده آلی نیست، زمانی که صفحات بسیار مشابهی مانند آن دارید. اما باز هم، این چیزی نیست، از نقطه نظر اسپم اینترنتی، آنها باید اقدامی انجام دهند. بنابراین آنها نبودند، یعنی من نمی توانم آن را تضمین کنم زیرا نمی دانم سایت شما چیست. و من نمی توانم به آنها بگویم که انگار با این سایت کاری انجام نمی دهم. اما من همان چیزی هستم که از آنها می دانم، انگار که در این مورد اقدامی نمی کنند. بنابراین جستجوی خود و احتمالاً سمت تبلیغ را نیز فهرست کنید. جزئیات سمت آگهی را نمی دانم، اما احتمالاً این قسمت نیز با هفت صفحه خوب خواهد بود. به نظر من در کل بهینه نیست. اما سپس به راه‌هایی فکر می‌کنم که از طریق آنها می‌توانید این صفحات را برای آن دسته از سوله‌هایی که هدف قرار می‌دهید مفید کنید.

SEO حرفه ای 4 18:06
من یک طاقچه دارم این شد یه چیزی.

یوحنا 18: 8
منظورم اینه که یه جورایی سر بزن، نمی دونم چطوری اسم شهر رو جایگزین کنم مثلا توی عنوان یا همچین چیزی، کجا داری، نمیدونم شاید به عنوان راهنمایی از این شهر به محل شهرت کسب و کار یا اطلاعات اضافی که زمینه کمی بیشتر به افراد آنجا می دهد. و…

SEO Professional 4 18:29
آنها کلمات کلیدی یک شهر نیستند، در واقع من یک عکاس هستم، من عکس های خاصی از سر می گیرم. بنابراین کلمات کلیدی من مانند عکاسی از سر، عکاسی با سر تورنتو، عکاسی سر تورنتو، عکاسی حرفه ای از سر و مواردی از این قبیل هستند، درست است؟ همه محتوا تقریباً یکسان است، مثل اینکه من از سر عکس می‌گیرم، مثل اینکه نمی‌دانم به چند روش دیگر می‌توانم کارم را توصیف کنم، درست است؟ بنابراین به همین دلیل است که محتوا بسیار مشابه است.

یوحنا 18:56
باشه. در آن صورت، من یک صفحه را انتخاب می کنم و آن را متعارف می کنم. زیرا اساساً آنچه شما دارید فقط تغییراتی از همان کلمات کلیدی است که مثلاً می گویید مانند عکس، تورنتو، عکس تورنتو. اینها دقیقاً مانند تغییرات یک کلمه کلیدی هستند. و در بیشتر موارد، ما متوجه شدیم و حتی در متن های طبیعی صفحه، می توانید هر دو را ذکر کنید. اگر به این هفت تغییر اشاره کردید، اینطور نیست که صفحه را منفجر نمی کند. آره،

SEO Professional 4 19:29
من این مسیر را رفتم زیرا صادقانه بگویم، من با تبلیغات گوگل مبارزه کردم. آیا چیزی به نام تبلیغات گوگل وجود دارد که واقعاً بتوانیم از افرادی که می دانند بپرسیم؟

یوحنا 19:42
من هیچ نظری از طرف تبلیغات گوگل ندارم.

یوحنا 19:46
اما از نظر من فقط از طرف جستجو می توانید همه را در یک صفحه ترکیب کنید. دومین موردی که فکر می کنم ارزش بررسی را دارد این است که می توانید صفحات را از جستجو مسدود کنید و آنها را برای تبلیغات ذخیره کنید. در مورد noindex ذکر شده در انجمن این بود که اگر این صفحات را ذخیره کنید و بگویید خوب من نمی خواهم در جستجو ظاهر شوند، می توانید canonical را انتخاب کنید یا از noindex در این صفحات استفاده کنید. اما در تبلیغات، همچنان می توانید از آنها به عنوان صفحه فرود استفاده کنید. و این…

SEO Professional 4 20:18
بنابراین، من فقط آنها را بدون شاخص دریافت می کنم.

یوحنا 20:21
منظورم این است که این کاری است که بسیاری از مردم انجام می دهند، جایی که می گویند، خوب، اینها صفحات تبلیغات من هستند. و اینها همان صفحات سئوی من هستند. و همین، خوب است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا