مقالات سئو

گوگل توضیح می دهد که اگر وبلاگ نویسان محتوای خود را خنک کنند چه اتفاقی می افتد

گوگل توضیح می دهد که چه اتفاقی می افتد اگر وبلاگ نویسان محتوای خود را   خنک کنند

در طول این پاتوق، یک متخصص سئو سوالی برای جان مولر ارسال کرد و پرسید اگر وبلاگ نویسان محتوای خود را خنک کنند چه اتفاقی می‌افتد؟

سوال آنها این بود: آیا گوگل با سرقت محتوای تبلیغاتی توسط تبلیغ کنندگان مشکلی ندارد؟

به عنوان مثال، آنها یک مقاله وابسته نوشتند که چیزی به مادر ارائه می داد. آنها پرسیدند که آیا می توانند مطالب این مقاله را برای نوشتن مقالات بیشتری برای شاید خواهر، همسر، خاله یا مادربزرگ کپی کنند؟

جان توضیح داد که نمی دانست تعریف کامل سرقت ادبی چیست. اما، اگر محتوای خود را بازنویسی کنید، واقعاً چشم نواز نیست.

حداقل، این راهی است که جان آن را درک می کند. از دیدگاه گوگل، اگر محتوایی را از سایت خود بگیرید و دوباره آن را منتشر کنید، زمانی که برخی از عناصر صفحه تغییر کردند، این به شما بستگی دارد.

و این چیزی است که فرض جان این است که در بسیاری از موارد فقط با کپی کردن مقاله موجود و تغییر برخی از کلمات موجود در آن، ارزش زیادی ارائه نمی کنید.

احساس او این است که از نقطه نظر استراتژیک، بهتر است چیزی منحصر به فرد و قانع کننده برای آن موضوعات بنویسید یا یک مقاله ایجاد کنید که این تغییرات مختلف را پوشش دهد.

این چیزی است که جان انجام آن را از نقطه نظر صرفاً استراتژیک توصیه می کند.

از نقطه نظر صرفاً سیاستی، جان فکر نمی‌کند چیز خاصی در راه یک متخصص سئو وجود داشته باشد که مقاله‌های جداگانه را بگیرد و سپس چند کپی از آن بسازد.

این چیزی است که از نقطه نظر عملی کاملاً به شما بستگی دارد.

توصیه جان این است که واقعاً مطمئن شوید که روی مقالات کمتری تمرکز می کنید که واقعاً بسیار خوب هستند و ارزش زیادی ارائه می دهند.

تنها مورد شدیدی که جان معتقد است ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، زمانی است که شخصی محتوای او را به شدت کپی می‌کند و صفحات باز را ایجاد می‌کند.

گرفتن یک قطعه از محتوا و ایجاد بارها و بارهای مختلف، فقط با کلمات مختلف.

و این چیزی است که مغایر با دستورالعمل های وب مستر گوگل است. این چیزی است که جان باید مراقب آن باشد.

شما در واقع تعداد زیادی صفحات با کیفیت پایین‌تر ایجاد می‌کنید که تقریباً برای سایت خود ناخواسته هستند، که فقط پرزهایی هستند که در کل ارزش منحصربفردی ندارند.

به جای اینکه محتوای سایت خود را کمرنگ کنید، جان توصیه می کند به جای آن روی قوی تر کردن محتوای اصلی سایت تمرکز کنید.

این در حدود ساعت 07:34 در ویدیو اتفاق می افتد.

رونوشت پاتوق جان مولر

جان (سؤال ارسال شده) 07:34
بسیار خوب، سوال بعدی کمی متفاوت است: آیا گوگل با دزدیدن محتوای تبلیغ‌کنندگان مشکلی ندارد؟ به عنوان مثال، من یک مقاله وابسته نوشتم که چیزی را برای مادر ارائه داد. آیا می توانم مطالب این مقاله را برای نوشتن مقالات بیشتر برای خواهر یا همسر یا خاله یا مادربزرگ کپی کنم؟

جان (پاسخ) 7:56 ب.ظ.
بنابراین من نمی دانم تعریف کامل سرقت ادبی چیست. اما به نظر می رسد که اگر از محتوای خود دوباره استفاده کنید، واقعاً چشم شما را ربوده نیست. خوب، حداقل من اول از همه توضیح ندادم. از دیدگاه گوگل، اگر محتوایی را از سایت خود بگیرید، و دوباره آن را منتشر کنید، با تغییراتی در صفحه، اساساً به شما بستگی دارد. و این چیزی است که فرض من این است که در بسیاری از موارد، شما فقط با کپی کردن مقاله موجود و تغییر برخی از کلمات موجود در آن، ارزش زیادی ارائه نمی کنید.

بنابراین احساس من از نقطه نظر استراتژیک است، احتمالاً بهتر است که چیزی منحصر به فرد و قانع کننده برای این موضوعات بنویسم، یا مقاله ای ایجاد کنم که نوعی از این تغییرات مختلف را پوشش دهد. بنابراین این چیزی شبیه به یک دیدگاه استراتژیک است که من توصیه می کنم، اما صرفاً از نقطه نظر سیاست، فکر نمی کنم چیز خاصی در راه برداشتن مقالات جداگانه و سپس ساختن تعداد انگشت شماری وجود داشته باشد. از کپی های آن بنابراین این چیزی است که از نقطه نظر کاملاً عملی، کمی به شما بستگی دارد. اما توصیه من واقعاً این است که مقالات کمتری انجام دهید که واقعاً خوب هستند.

تنها مورد شدیدی که در اینجا می تواند ظاهر شود اگر واقعاً محتوای خود را به شدت کپی می کنید این است که در نهایت صفحات فرود ایجاد می کنید. و اساساً یک قطعه از محتوا را می گیرد و با کلمات مختلف بارها و بارهای تنوع ایجاد می کند. و این چیزی است که مغایر با دستورالعمل‌های ادمین سایت سایت ما است. بنابراین این چیزی است که من باید مراقب آن بودم. و امیدوارم این چیزی باشد که شما در آن چیزهای زیادی ایجاد کنید، نمی دانم، کیفیت پایین تر، نمی دانم، تقریباً می توانم بگویم صفحات هرزنامه به سایت شما.

که اساساً دقیقاً مانند پرز است که در کل ارزش منحصر به فردی ارائه نمی دهد. و به جای اینکه محتوای سایت کاری خود را به این شکل رقیق کنید، توصیه می کنم در عوض روی قوی تر کردن محتوای اصلی سایت خود تمرکز کنید. بنابراین این یک نوع توصیه من در آنجا است. بنابراین اگر بپرسید، آیا گوگل با آن مشکلی ندارد؟ خوب، مثل این است که شما می توانید هر کاری که می خواهید در سایت خود انجام دهید. اما این بدان معنا نیست که گوگل قدردان آن خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا