مقالات سئو

گوگل توضیح می دهد که پس از به روز رسانی هسته چه باید کرد

گوگل توضیح می دهد که پس از به روز رسانی core در آکادمی بازاریابی توسط برایان هارنیش چه باید کرد

یک متخصص سئو از جان مولر در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی در طول یک بخش پرسش و پاسخ که در hangout او ارسال شده بود، پرسید.

آنها پرسیدند: قبل از اینکه آنها یک بازسازی طراحی انجام دهند، سایت آنها رتبه خوبی دارد.

زمان آنها وحشتناک بود زیرا به روز رسانی اصلی بلافاصله پس از راه اندازی این سایت جدید منتشر شد. و این سایت با لینک های داخلی مشکلاتی داشته است.

آنها مشکوک هستند که گوگل در این مرحله کیفیت سایت را دوباره ارزیابی کرده است، اما می توانند مشکلات را حل کنند.

رتبه و ترافیک آنها بسیار کاهش یافته است، آنها تمام ریچ اسنیپت ها را در این فرآیند از دست داده اند و سایت آنها در پنج یا شش ماه گذشته بی حس بوده است.

آیا آنها منتظر به روز رسانی اصلی دیگری هستند تا گوگل بتواند کیفیت سایت خود را دوباره ارزیابی کند؟ یا زمانی که سایت دوباره اسکن می شود این اتفاق می افتد؟

جان پاسخ داد که فکر می کند چیزهایی وجود دارد که به اینجا متصل می شوند. اول، او توصیه می کند که پست وبلاگ آنها را در مورد به روز رسانی های اصلی بررسی کنید.

جان فکر می‌کند که به آن «آنچه ناشران باید درباره به‌روزرسانی‌های اصلی بدانند» گفته می‌شود – چیزی در همین راستا.

علاوه بر این، اطلاعات زیادی در مورد به روز رسانی های اصلی، به ویژه در مورد انواع مشکلاتی که در آنجا آزمایش می کنند، و نحوه حل مسائل در طول زمان دارد.

این اولین کاری است که آنها در چنین شرایطی انجام می دهند. اطلاعاتی که آنها برای به روز رسانی های اصلی استفاده می کنند، برای درک سایت، چیزی است که در دراز مدت بیشتر جمع آوری می شود.

این بدان معناست که اگر اثراتی از یک به‌روزرسانی اصلی می‌بینید، معمولاً به دلیل مدت زمان طولانی‌تری است که Google با این الگوریتم‌های به‌روزرسانی اصلی بررسی می‌کند.

همچنین، در مورد مسائل فنی، معمولاً به‌روزرسانی‌های اصلی را راه‌اندازی نمی‌کند، زیرا مسائل فنی مانند مشکلات کیفیت سایت نیست.

ممکن است برخی مشکلات فنی وجود داشته باشد، مانند زمانی که کاربر به سایت نگاه می کند و برنامه اجازه استفاده از سایت را نمی دهد.

اما اگر چیزی کوچک باشد، مانند 404s در یک صفحه یا لینک های شکسته، معمولا برای گوگل مشکل بزرگی نیست. اما چیزهای زیادی وجود دارد که الگوریتم های کیفیت آنها به دنبال آن هستند و همه آنها در پست وبلاگ ذکر شده توسط جان به تفصیل آمده است.

در حدود ساعت 10:53 در ویدیو اتفاق می افتد.

رونوشت پاتوق جان مولر

جان (سؤال ارسال شده) 10:53
قبل از اینکه یک بازسازی طراحی انجام دهیم، سایت ما رتبه خوبی داشت. زمان‌بندی ما وحشتناک بود، زیرا به‌روزرسانی اصلی بلافاصله پس از راه‌اندازی منتشر شد که مشکلاتی در پیوندهای داخلی داشت. ما مشکوک هستیم که گوگل در حال حاضر کیفیت سایت را مجددا ارزیابی کرده است، اما می توانیم مشکلات را حل کنیم. رتبه‌بندی و ترافیک ما بسیار کاهش یافت و همه Rich Snippets را در این فرآیند از دست دادیم و در پنج، شش ماه گذشته بی‌حس بودیم. آیا منتظر بروزرسانی اصلی دیگری هستیم تا گوگل بتواند کیفیت سایت ما را دوباره ارزیابی کند؟ یا زمانی که سایت دوباره اسکن می شود این اتفاق می افتد؟ به عنوان مثال، ما ممکن است به همه مسائل رسیدگی نکرده باشیم.

یوحنا (پاسخ) 11:33
بنابراین من فکر می کنم برخی چیزها در اینجا وجود دارد که به هم متصل می شوند. اما ابتدا، توصیه می‌کنم پست وبلاگ خود را که در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی انجام دادیم، بررسی کنید. فکر می‌کنم به آن چیزی گفته می‌شود که ناشران باید درباره به‌روزرسانی‌های اصلی بدانند، چیزی شبیه به آن. و اطلاعات زیادی درباره به‌روزرسانی‌های اصلی دارد، به‌ویژه در مورد انواع مسائلی که در آنجا آزمایش می‌کنیم، و اینکه چگونه مسائل در طول زمان حل می‌شوند.

بنابراین این اولین کاری است که در چنین موردی انجام می دهم. نوع اطلاعاتی که برای به‌روزرسانی‌های اصلی برای درک سایت استفاده می‌کنیم، چیزی است که در درازمدت بیشتر جمع‌آوری می‌شود. این چیزی نیست که اگر درست زمانی که به‌روزرسانی اصلی راه‌اندازی شد، مشکل فنی داشتید، ناگهان سایت شما دچار این مشکل می‌شد. این واقعاً چیزی است که در مدت زمان طولانی تری جمع آوری می شود.

بنابراین، این بدان معناست که اگر اثراتی از یک به‌روزرسانی اصلی مشاهده کردید، معمولاً به دلیل مدت زمان طولانی‌تری است که در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که در حال بررسی آن‌ها هستیم. همچنین، با توجه به مسائل فنی، معمولاً به‌روزرسانی‌های اصلی یا نوع به‌روزرسانی‌های اصلی را راه‌اندازی نمی‌کند تا واقعاً ندانیم با سایت چه کار کنیم، زیرا مسائل فنی – معمولاً با مشکلات کیفیت یکسان نیستند.

بدیهی است که ممکن است برخی از مسائل فنی وجود داشته باشد که وقتی کاربر به سایت نگاه می کند، استفاده واقعی از سایت غیرممکن است. اما اگر فقط چیز کوچکی باشد، معمولاً مشکل بزرگی نیست. بنابراین اگر مواردی مانند 404s در صفحه دارید، یا برخی از پیوندهای خراب، دلیلی برای پرش الگوریتم‌های کیفیت ما نخواهد بود. اما چیزهای زیادی وجود دارد که الگوریتم های کیفیت ما به دنبال آن هستند و همه آنها در یک پست وبلاگ هستند.

بنابراین توصیه می کنم به آن نگاه کنید. در مورد نوع رزولوشن بعد از بهبود سایت، در یک پست وبلاگ نیز به آن اشاره شده است. برخی از این موارد به مرور زمان بهتر و بهتر می شوند، زیرا ما سایت شما را دوباره کار می کنیم. و برخی از الگوریتم‌های باکیفیت ما برای اجرای اجرای دیگری در سایت نیاز دارند. و ممکن است زمان لازم باشد تا این اتفاق بیفتد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا