مقالات و آموزش های فروش

13 ویژگی که تنها به بهترین فروشندگان منجر می شود

فروشندگان ستون فقرات هر شرکت فروش محور هستند.

آنها برند را به مشتریان نشان می دهند، ارزش ایجاد می کنند و مشتریان بالقوه را متقاعد می کنند که شرکت شما را نسبت به رقبای شما انتخاب کنند. آنها همچنین مسئولیت ایجاد درآمد و یافتن مشتریان جدید و حفظ روابط سالم با افراد مسن را دارند تا موفقیت کسب و کار شما تضمین شود.

اما چه چیزی یک فروشنده خوب را می سازد و چگونه می توانید استعدادهای مناسب را برای پیوستن به تیم خود جذب کنید؟

چه ویژگی های فروش باید داشته باشند؟ آیا همه چیز در مورد کاریزما، نظم و برنامه ریزی استراتژیک است؟ چگونه تشخیص دهیم که در فروش خوب هستند؟

بیایید دریابیم!

ایجاد یک تیم فروش موفق

یک فروشنده عالی نه تنها فردی با مهارت های مناسب است، بلکه کسی است که به شکوفایی شرکت شما کمک می کند. علاوه بر این، استخدام یک کارمند فروش با کیفیت به معنای گردش مالی کمتر و بهره وری بیشتر برای شماست!

شرکت های موفق تیم فروش متنوعی دارند. آنها می دانند که چگونه مجموعه مهارت ها و تیپ های شخصیتی مختلف را برای بهترین نتیجه ممکن ترکیب و مطابقت دهند.

البته، بسیار مهم است که هنگام استخدام نمایندگان فروش جدید، باید مهارت‌های آنها را مقایسه کنید و همه جوانب مثبت و منفی را بسنجید تا مشخص کنید که آیا آنها کاملاً با تیم و شرکت شما مطابقت دارند یا خیر.

در اینجا مواردی وجود دارد که اگر یک تیم فروش با عملکرد بالا داشته باشید قطعاً بهبود خواهند یافت:

  • افزایش درآمد: اگر می خواهید درآمد را افزایش دهید، بهترین راه این است که فروشندگان برتر را به دست آورید. فروشندگان به مشتریان خود انگیزه و الهام بخش می دهند تا بتوانند ببینند محصولات یا خدمات شما چقدر عالی هستند و چه مزایایی می توانند داشته باشند.
  • بهبود شهرت: ارتباطات و خدمات خوب هنگام تبدیل یک مشتری بالقوه به مشتری پولی ضروری است. ایجاد یک تصور مثبت بر سرنخ ها مهم است، که به ایجاد شهرت تجاری شگفت انگیزی کمک می کند که می توانید در دراز مدت از آن بهره مند شوید!
  • روابط قوی: وقتی مردم به شرکت شما اعتماد می کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره از شما خرید کنند. فروشندگان بزرگ این راز را می دانند و با مشتریان خود رابطه برقرار می کنند تا همه مشتریان بالقوه در کمترین زمان به مشتریان وفادار و بازگشتی تبدیل شوند.

آیا بهترین فروشنده ها درون گرا هستند یا برون گرا؟

یک فروشنده بالقوه با عملکرد بالا باید تیپ شخصیتی خاصی داشته باشد، درست است؟

نظر غالب این است که بهترین نمایندگان فروش هستند برونگرا ها. چنین افرادی می‌دانند که چگونه می‌توانند به شما احساس راحتی کنند مهربان و نور، روان نسبت آنها نه تنها می توانند نقطه مشترکی پیدا کنند، بلکه می توانند هر چیزی را نیز بفروشند! پرحرف، معاشرتی و عمل گرا به نظر رویای هر شرکتی می آید.

مدیران استخدام اغلب هنگام جستجوی کارکنان فروش جدید سعی در شناسایی افراد برونگرا دارند. اما عجله نکنید! یک تیپ شخصیتی برونگرا می تواند به راحتی حواسش پرت شود و از مرکز صحنه کمی بیش از حد لذت ببرد – به این معنی که آنها شنوندگان خوبی نیستند.

از سوی دیگر، درونگرا آنها متفکران عمیق با حافظه بهتر و محدوده توجه که بیشتر از اکثر مردم دوام می آورد. آنها می دانند چگونه گوش دهند، در برنامه ریزی بهتر هستند، و این کار را دارند عیب یابی قدرت.

آیا بهترین فروشنده ها درون گرا هستند یا برون گرا؟

پس چگونه می دانید کدام بهتر است؟

جواب هیچکدام نیست. هیچ برون گرا یا درون گرا نیست که بهترین فروشنده را بسازد.

در عوض، به دنبال a شخصیت آمبیبرت نوع – فردی با دو ویژگی شخصیتی که می تواند در حالی که بدون قضاوت به نیازهای مشتری خود گوش می دهد، صمیمی و صمیمی باشد.

و از آنجایی که تیپ شخصیتی یک فرد هنگام استخدام یک نماینده فروش می تواند گمراه کننده باشد، بهترین راه این است که بدون توجه به ویژگی های برون گرا و درون گرا، بر روی چه ویژگی هایی تمرکز کنید.

ویژگی هایی که باید در فروشندگان جستجو کرد

حالا بیایید نگاهی به 13 ویژگی برتری بیندازیم که باید هنگام جستجوی یک فروشنده جدید به دنبال آنها باشید.

مسئولیت پذیر و منظم

افراد مسئول فروش منضبط مهم نیست چه. در محل کار، آنها با مشتریان فکر می کنند و بدون اتلاف وقت برای چیز دیگری، برنامه را رعایت می کنند. علاوه بر این، فروشندگان خوب همیشه آماده یک گفتگو یا یک جلسه هستند. آنها مواد را چند دقیقه قبل از شروع آزمایش نمی کنند، بلکه از قبل آماده می شوند.

چنین حرفه ای ها حتی پس از بسته شدن معامله متوقف نمی شوند. نمایندگان فروش مسئول به کار با مشتری ادامه می دهند، آنها را درگیر و راضی نگه می دارند و وفاداری مشتری را ایجاد می کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که به آنها در موفقیت در فروش کمک می کند این است که به جای سرزنش دیگران یا انداختن خود به زیر اتوبوس، اشتباهات خود را بشناسند و در مورد آنها هشدار داده شوند، همانطور که برخی ممکن است در موقعیت مشابه انجام دهند.

خوب گوش کردن را بلد است

یکی از موثرترین استراتژی های فروش این است گوش کن به مشتری. به این ترتیب می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که نقاط درد، نگرانی ها و نیازهای آنها را درک می کنید. مشتریان بالقوه شما را به عنوان فردی که می توانند به آنها اعتماد کنند و کسی که می تواند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند می بینند.

واقعا کار می کند! هنگامی که شما به عنوان یک مشاور مورد اعتماد به مشتریان مراجعه می کنید، آنها از دفاع از خود دست می کشند و بر این فکر که شما سعی دارید چیزی به آنها بفروشید تمرکز نمی کنند. و وقتی مشتریان بالقوه آرام باشند، معمولاً شروع به بحث در مورد مسائل واقعی می کنند و آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز شما خواهند بود.

خوب گوش کردن را بلد است

بر ارزش تمرکز می کند

در گذشته، فروشندگان ممکن است به سادگی حدس بزنند که محصولشان به دلیل پتانسیل آن و این واقعیت که هر یک فرصتی وجود داشت. با این حال، امروزه فروشندگان می دانند که ضروری است قبل از اینکه به تبدیل فکر کنند، روی مشتری بالقوه تمرکز کنند و مطمئن شوند که راه حل شرکت ارزشی دارد.

بهترین فروشندگان درک می کنند که هر شخصی در واقع مشتری نیست. آنها می توانند بدانند مشتریان بالقوه آنها چه کسانی هستند و چه کسانی از آنها خرید نمی کنند. و آنها می دانند که اگر مشتری به دنبال نوع دیگری از محصول یا خدماتی باشد که نمی تواند ارائه دهد، توصیه راه حل ها یا مارک های دیگر اشکالی ندارد.

مشتری مداری

این کیفیت فروش ارتباط نزدیکی با توانایی شنیداری دارد که در بالا در مورد آن صحبت کردیم.

برای ایجاد محصولی که هم اکنون و هم در آینده نیازهای مشتری را برآورده کند، فروشندگان باید بتوانند این کار را انجام دهند. شخصی سازی آی تی. و برای انجام مؤثر این کار، آنها نیاز به درک درستی از پایگاه مشتریان خود دارند که با گوش دادن به مشکلاتی که با آن روبرو هستند و به چه اهدافی می‌خواهند دست یابند.

گوش دادن به مشتریان و پرسیدن سؤالات مناسب به نمایندگان فروش کمک می کند تا تجربه ای مناسب ارائه دهند. کارشناسان فروش خوب توضیح می دهند که چگونه شرکت یا محصول خود را به عنوان راه حلی برای مشکلات مشتریان بالقوه خود قرار دهند و مشخص کنند که چه چیزی برای راضی نگه داشتن آنها لازم است.

اگر نمایندگان فروش بدون در نظر گرفتن نیاز مشتریان وارد فروش شوند، احتمالا فرار خواهند کرد.

مشتری مداری

به روز شده با آخرین روند

برای فروش محصولات یا خدمات به بهترین شکل، یک فروشنده باید قبل از شروع هر گفتگوی فروش با مشتریان وقت بگذارد و تحقیق کند.

با این همه منابع موجود برخط، به روز بودن با آخرین روند فروش ضروری نیست – این یک امر ضروری است. پست‌های رسانه‌های اجتماعی، کتاب‌های فروش، مجلات و سایر نشریات، اخبار – فروشندگان می‌توانند از هر منبع و ابزاری که در دست دارند کارآمدتر از همیشه استفاده کنند.

می خواهند یاد بگیرند

موفق ترین فروشندگان نه تنها آگاه هستند، بلکه می توانند مشتریان خود را بخوانند و می دانند چگونه ویژگی های آنها را سفارشی کنند. آنها روند را حفظ می کنند تا برای هر موقعیتی که ممکن است در طول فروش ایجاد شود آماده باشند. آنها هرگز یادگیری مهارت های جدید را متوقف نکنید یا خود را تیز کنند به عنوان حرفه ای چون می دانند: همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

نمایندگان فروش باید تاکتیک‌های جدیدی را برای تبلیغ محصول خود از طریق ابزارها و کانال‌های مختلف مانند تبلیغات، آگهی‌ها، آگهی‌ها، ایمیل‌ها بیاموزند – Duocircle می‌تواند به شما در مورد جدیدترین‌ها کمک کند.

قابل اعتماد

فروشندگان موفق به چیزی بیش از کاریزما و مهارت های ارتباطی نیاز دارند – آنها نیاز به ایجاد اعتماد دارند.

حرفه ای که بتواند روابط با مشتری را در تمام مراحل قیف فروش حفظ و تقویت کند، باید باشد 100٪ صادقانه، شفاف، معتبر، و آنها توانایی شناسایی مشکل مشتری خود را با پرسش از آنها در راه حل های خلاقانه برای راه حلی که دوست دارند دارند.

فقط دانستن محصول یا خدمات شما کارساز نخواهد بود زیرا درک چگونگی حل مشکلات مشتریان بالقوه ضروری است.

مشتاق فروش

یک فروشنده خوب به چیزی که می فروشد اشتیاق دارد و بسیار به چیزی که شرکتش نمایندگی می کند مرتبط است. اگر نه به چیزی که می فروشید ایمان داشته باشید، هیچ کس دیگری این کار را نخواهد کرد!

مشتریان می توانند فوراً بدانند که آیا شما در مورد آنچه شرکت شما ارائه می دهد مشتاق هستید، زیرا مهارت های خدمات مشتری با صدای بلند صحبت می کند. آنها ترجیح می دهند محصولی را از سازمانی بخرند که واقعاً به محصولاتش اعتقاد دارد تا محصولی که توسط افرادی اداره می شود که فقط به کسب درآمد اهمیت می دهند.

خوب با آخرین تکنولوژی

درک آخرین فناوری ضروری است، اما نحوه استفاده از آن نیز به همان اندازه مهم است. درک و به کارگیری روندهایی مانند سیار بهینه سازی یا اتوماسیون کسب و کار به کسب و کار شما کمک می کند کارآمدتر شود.

مصرف‌کنندگان با دانش رسانه‌های اجتماعی که دقیقاً می‌دانند از تجربه خرید خود چه می‌خواهند بدون نیاز به فهرست بی‌پایانی از گزینه‌ها، اگر احساس کنند نیازهایشان در حال حاضر برآورده نمی‌شود، پیشنهاد را به آنها منتقل می‌کنند. اگر سفارشی سازی کافی در هر مرحله از سفر خرید آنها وجود نداشته باشد، سریعتر از همیشه به شرکت دیگری نقل مکان می کنند.

بنابراین، مطمئن شوید که از فناوری مناسب استفاده می‌کنید تا تبدیل خود را روان کنید!

خروج

کاریزماتیک

فروشنده ای که همیشه کاریزماتیک است توجه ها را به خود جلب می کند و باعث می شود مردم برای شنیدن توقف کنند. آنها باید بتوانند تنفس فرد را از محصول خود دور نگه دارند. یک نماینده فروش درجه یک می داند که در هنگام فروش چیز جدید چقدر جذابیت می تواند مهم باشد تا بتوان قبل از هر کس دیگری به آن توجه کرد.

خوشبین

فروشندگان خوش بین هستند بسیار موفق تر از بدبین ها. این فقط لبخند روی صورت آنها نیست که آنها را خوش بین می کند، بلکه نحوه برخورد آنها با یک مشتری بالقوه و کلماتی است که هنگام صحبت با شخصی که ممکن است به خرید یکی از محصولات یا خدمات شما علاقه مند باشد، از دهان آنها خارج می شود.

پایداری یک کیفیت فروش بسیار مهم است، زیرا باید انتظار رد شدن و اعتراض را داشت. یک فرد خوش بین به جای تسلیم شدن یا تسلیم شدن، از هوش و پشتکار مؤدبانه خود برای نجات یک موقعیت استفاده می کند.

صحبت كردن…

مذاکره کننده عالی

فروشندگان موفق می دانند چگونه مذاکره کنیم قیمت

آنها با مشتریانی که خواهان خدمات متفاوت هستند، معامله می کنند، نه تنها در مورد هزینه پروژه، بلکه در مورد محدوده نیز چانه می زنند و سعی می کنند ویژگی های غیر ضروری را به قراردادها اضافه کنند. اگر به اشتباه انجام شود، مذاکرات می تواند با حاشیه سود محدود و مشتری بالقوه که تمایلی به جابجایی از موقعیت خود ندارد غیرمنطقی شود، که می تواند به اهداف تجاری شما آسیب برساند.

بداهه خوب

یکی از مهم ترین مهارت ها در فروش، بداهه گویی است.

زمانی که می‌خواهید یک معامله را ببندید می‌توان از آن استفاده کرد، یا می‌تواند در جنبه‌های دیگر مانند ارتباط و مذاکره کمک کند. بالاخره ما همیشه هستیم انطباق و بهبود تکنیک های فروش ما، پس چرا سبک ارائه خود را نیز تغییر ندهیم؟

ممکن است برخی از فروشندگان در این مورد اختلاف نظر داشته باشند، اما همیشه موقعیت هایی وجود دارد که یک رویکرد بداهه بهتر از دیگران کار می کند!

علاوه بر این، نمایندگان فروش باید بتوانند بداهه و اختراع کنند راه حل های خلاقانه هنگام برخورد با سوالات غیرمنتظره مشتریان. این توانایی نه تنها اعتماد به نفس آنها را نشان می دهد بلکه ثابت می کند که چقدر در آخرین روندهای صنعت مهارت دارند!

به پایان رساندن

فروش یک تجارت سخت است.

شما به افرادی نیاز دارید که با انگیزه، پرشور و متعهد به ارزش های جامعه باشند. آنها باید بتوانند بدون گیج کردن آرزوهای دشوار روی پای خود فکر کنند.

فروشندگان نیز باید تعادل بین بودن را پیدا کنند کاریزماتیک و استماع. نکته کلیدی این است که سؤالاتی با پایان باز بپرسید که به مشتریان امکان می دهد مشکلات، چالش ها و اهداف خود را بدون پرت شدن ویژگی های محصول به اشتراک بگذارند. این باعث می شود احساس راحتی بیشتری کنند، آزادانه در مورد خودشان صحبت کنند تا بعداً بتوانند اطلاعات بهتری برای شما ارائه دهند.

وقتی فردی با این ویژگی‌ها را پیدا می‌کنید، در ادامه راه برای ایجاد روابط با مشتریان شما سودی به شما خواهد داد.

وقتی به دنبال فروشندگان عالی هستید از چه ویژگی های دیگری قدردانی می کنید؟ اگر مایلید چیزی به لیست اضافه کنیم، به اشتراک بگذارید شما کیفیت های فروش ترجیحی در نظرات

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا