مقالات بازاریابی محتوا

6 سایت تجارت الکترونیک DTC با ارزش پیشنهادی برای قطر

کار در یک آژانس CRO که به بسیاری از مارک های تجارت الکترونیک کمک می کند ، درس های زیادی دارد.

یکی از درسهایی که تا به حال آموخته ام این است:

ارزش پیشنهادی یک وب سایت عنصری بسیار گران قیمت است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

در دنیایی که 80 درصد از مارک های تجارت الکترونیکی DTC شکست می خورند ، داشتن یک محصول خوب و یک پیشنهاد ارزش کشنده حداقل می تواند به شما فرصتی برای مبارزه بدهد.

یک پیشنهاد ارزش برای یک شرکت یک ابزار همه کاره است که می تواند در سایت و خارج از سایت استفاده شود.

در سایت خود می توانید از آن برای بهبود درک مشتری ، تعامل و حتی تبدیل آنها استفاده کنید.

خارج از سایت ، می تواند بخشی از استراتژی بازاریابی گسترده شما باشد زیرا می توانید از آن – در تبلیغات و کمپین های بازاریابی – برای هدایت خریداران بالقوه یا هدایت واجد شرایط به سایت خود استفاده کنید.

بنابراین می بینید که یک پیشنهاد ارزشی چقدر برای تجارت شما مهم است؟

تنها مشکلی که در مورد پیشنهادات با ارزش جامد وجود دارد این است که طراحی آنها ساده نیست – به ویژه هنگامی که با آثار مشتریان خود آشنا نیستید. بسیاری از تحقیقات و مصاحبه ها با مشتریان نقطه شروع خوبی است اگر می خواهید یک پیشنهاد ارزشمند ایجاد کنید که مخاطبان هدف شما را متحیر کند.

اما از آنجا که شما اینجا هستید ، من نمونه هایی از شش مارک DTC را که می توانید از آنها یاد بگیرید به شما نشان می دهم. بیایید توپ را حرکت دهیم…

به منظور این مقاله ، ما یک پیشنهاد ارزش را به عنوان خلاصه ای کوتاه از مزایای محصول شما برای مشتریان تعریف کرده ایم.

که یک پیشنهاد ارزشمند را به ارمغان می آورد

خوب ، بنابراین این یک موضوع بسیار بزرگ برای صحبت است. ما چندین مقاله در این وبلاگ نوشته ایم و باز می کنیم که ارزش پیشنهادی چیست و چگونه آن را بنویسیم. ما حتی یک ویدیوی YouTube داریم که به این موضوع اختصاص داده شده است.

همچنین بخوانید: ارزش پیشنهادی – چیست ، چگونه کار می کند و چرا باید به آن توجه کنید

پیشنهاد ارزش شما یکی از مهمترین عناصری است که می خواهید بازدیدکنندگان به محض ورود به صفحه اصلی شما آن را ببینند. شما می خواهید این خلاصه مختصر واضح و مختصر باشد که توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را وادار به تجارت با شما کند.

به طور خلاصه ، یک پیشنهاد ارزش خوب باید به مشتریان شما اطلاع دهد که چه کار می کنید و چگونه متفاوت هستید. این باید به وضوح مزایایی را که مشتریان شما پس از خرید محصول شما از آن برخوردار خواهند شد ، بیان کند.

بنابراین وقتی می خواهید یک پیشنهاد ارزشمند ارائه دهید ، مطمئن باشید که به سوالات پاسخ می دهید:

  1. محصول شما چه مشکلی را حل می کند؟
  2. چه کسی از استفاده از محصول شما سود خواهد برد؟
  3. ارزش / فایده ای که مشتریان پس از خرید محصول شما خواهند داشت چیست؟
  4. محصول شما چه تفاوتی با رقبا دارد؟

یکی از اشتباهاتی که معمولاً برندهای DTC مرتکب می شوند ، ایجاد پیشنهادات ارزشی با استفاده از اصطلاحات فنی با فرض این است که مشتریان آن را درک کرده اند.

اشتباه مهم دیگر که ما اغلب مشاهده می کنیم این است که مارک ها بیشتر از آنکه بر مصرف کنندگان خود تمرکز کنند ، دوست دارند درباره خودشان صحبت کنند.

در اینجا 10 مارک تجارت الکترونیکی DTC وجود دارد که پیشنهادات دیوانه کننده تری دارند.

6 مثال از ارزش پیشنهادی تجارت الکترونیک

اکنون که اصول اولیه را مرور کردیم ، چند نمونه از بهترین پیشنهادات با ارزش مارک های DTC را به شما نشان می دهم. من مطمئن هستم که چیزی پیدا خواهید کرد که به شما انگیزه می دهد تا برای سایت خود ایجاد کنید.

ما تقریباً گفتیم ، بیایید وارد این موضوع شویم…

همچنین بخوانید: نحوه نوشتن پیشنهادات ارزشمند برای وب سایت های تجارت الکترونیک

مرز: “ما یک احساس را حفظ کردیم”

حفظ آرامش و اجتناب از اضطراب و نگرانی فواید زیادی برای سلامتی دارد.

Recess ، یک شرکت نوشیدنی ، اهمیت احساس آرامش را درک می کند. به همین دلیل است که آنها باید نوشیدنی های خود را به عنوان گریز از همه شرایط استرس زا قرار دهند.

خویشتن داری مشکل (دنیایی پر استرس) را برجسته می کند و توجه محصولات خود را به عنوان راه حل مناسب نشان می دهد که به شما کمک می کند با وجود آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد ، احساس آرامش و تمرکز کنید.

نکته اینجاست که ، Restraint می تواند به راحتی در مورد خوشمزه بودن نوشیدنی های آنها صحبت کند. اما در عوض ، آنها بر ارزش (که احساس آرامش است) تمرکز می کنند که مشتریان هنگام خرید نوشیدنی های خود به دست می آورند.

اگر به پایین بروید ، بیانیه ای را مشاهده می کنید که از پیشنهاد ارزش Spray با توضیح علت وجود آنها پشتیبانی می کند:

با چنین ارزش واضحی ، به راحتی می توان مشتریان را متقاعد کرد که نوشیدنی های خود را امتحان کنند.

مورد فلا: “شما به زمین اهمیت می دهید”

برخی از مشکلاتی که می توان با یک محصول حل کرد ، دردسر واقعی مشتری نیست ، اما همچنین می تواند به یک دلیل خوب باشد.

همه ما می دانیم که این سیاره بخش مهمی از بقای ما به عنوان یک انسان است. و اگر چیزی روی کره زمین تأثیر می گذارد ، ممکن است یک مشکل فردی نباشد ، بلکه مشکلی است که می تواند بر تک تک ما تأثیر بگذارد.

بنابراین ، اگر محصول شما مشکلی را حل کند که هر شخصی بتواند به آن بپردازد ، پس شما محصول خوبی دارید و می توانید یک تجارت پایدار ایجاد کنید.

Pele Case ، یک فروشگاه اینترنتی که روکش گوشی و سایر لوازم جانبی ساخته شده از مواد مصرفی را به فروش می رساند ، یک مارک تجاری ایجاد کرده است که مشکل آلودگی محیط زیست را حل می کند.

این برند به شما می گوید که نقش خود را در ایجاد یک اقیانوس بدون پلاستیک و جهانی بدون زباله با استفاده از محصولاتی که محیط را آلوده نمی کنند ، ایفا کنید.

با توجه به زیبایی قاب های گوشی آنها ، این شرکت به راحتی می تواند بر ظاهر محصول خود تمرکز کند. اما در عوض ، آنها بر ارزش استفاده از قاب های تلفن خود تمرکز می کنند.

استفاده از مواد مصرفی سازگار با محیط زیست نیز راهی برای تمایز Pele Case از رقبا است. بر خلاف دیگر “شرکت های حریص” ، قاب های Pele نه تنها از تلفن های شما محافظت می کنند ، بلکه به محافظت از کره زمین نیز کمک می کنند:

این ارزش پیشنهادی ، Pele Case را به عنوان شرکتی دلسوز و محتاط که می توان به آن اعتماد کرد ، نشان می دهد. سه نماد زیر “چرا پله” نیز با بیان – به صورت اعداد – چگونه می توانید با استفاده از گوشی های پله به کره زمین کمک کنید ، از ارزش پیشنهادی پشتیبانی می کند.

Joy + Glee: “ما از وضعیت موهای بدن شما مراقبت می کنیم.”

گاهی اوقات پیشنهاد با بهترین ارزش لازم نیست هوشمند باشد. گاهی اوقات می توانید یک پیشنهاد ارزشمند منحصر به فرد با ایجاد یک نکته ایجاد کنید – بنابراین به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود بگویید که چگونه زندگی آنها را آسان تر می کنید.

هنگامی که گزاره ارزش Joy + Glee را می خوانید ، دقیقاً می دانید از نظر ارزش چه انتظاری دارید. بله ، به همین سادگی است.

Joy + Glee ، یک فروشگاه آنلاین که محصولات اصلاح را ارائه می دهد ، قول می دهد “از وضعیت موهای بدن خود مراقبت کند”.

اگر به آن فکر کنید ، ارزش پیشنهادی این نام تجاری بیش از یک بیانیه است ، این یک قول مستقیم است که آنها به بازار هدف خود می دهند:

در هر صورت ، آنها می فهمند که شما نمی خواهید زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد موهای بدن خود کنید. آنها محصولات اصلاح سفارشی را به شما ارائه می دهند و مجبور نیستید وقت گرانبهای خود را صرف جستجوی آنها کنید.

هنگامی که روی این CTA بنفش کلیک می کنید ، یک پرسشنامه بسیار سریع را می گذرانید تا شرکت نوع محصولات مورد علاقه شما را بفهمد و بسته به آن بسته بندی کنند.

از شما سوالاتی مانند رنگ محصولاتی که ترجیح می دهید ، تعداد دفعات اصلاح و زمان تمایل به پر کردن مواد سئوال می شود. پس از ثبت نام ، آنها هر چند وقت که بخواهید یک پرکن برای شما ارسال می کنند و نیازی نیست نگران این باشید که خودتان به دنبال محصولات اصلاح باشید.

پتوهای آرام: “پتو بهترین وزن را برای کاهش استرس و به سرعت خوابیدن دارد”

همه ما می دانیم که خواب خوب چقدر برای سلامتی و رفاه او بسیار مفید است – در واقع خواب به اندازه ورزش و تغذیه سالم اهمیت دارد.

مهم نیست که چه کسی هستید ، اگر کمتر می خوابید ، مشکلی است که باید برطرف کنید.

خوشبختانه ، کارکنان Hush Blankets – یک فروشگاه آنلاین که پتو می فروشد – می دانند چگونه با استفاده از پتو آنها این مشکل را برای شما حل کنند.

و آنها همچنین می دانند چگونه یک پیشنهاد ارزشمند بنویسند که ارزش آنها را به مشتری هدف خود منتقل کند:

اگر به ارزش پیشنهادی Hush Blanket نگاه کنید ، به راحتی می توانید حدس بزنید که آنها چه کسانی را ارسال می کنند.

بله ، شما درست می گویید … هدف آنها افرادی هستند که به دلیل استرس و اضطراب با بی خوابی سروکار دارند یا افرادی که به طور اتفاقی قادر به خواب سریع نیستند.

همه ما می دانیم صنعت روتختی چقدر شلوغ است ، بنابراین پتوهای آرام چگونه متفاوت قرار گرفته اند؟ خوب ، پتوهای آنها پتوهای معمولی نیستند ، آنها با کمک متخصصان خواب ایجاد شده اند:

خوشبختانه … هر روز با پتوهایی که توسط متخصصان خواب ساخته شده و نتایج علمی آنها ثابت شده است برخورد نمی کنید.

جعبه های سگ ضربه ای: “تنها صندوق مورد نیاز شما تضمین شده است”

مانند Joy + Glee ، جعبه های سگ Impact یک کار عالی در خلق یک پیشنهاد ساده با ارزش انجام می دهند.

هنگامی که وارد صفحه اصلی آنها می شوید ، مطمئناً می بینید که این شرکت افرادی را که صاحب سگ هستند ، هدف قرار می دهد – حتی قبل از اینکه پیشنهاد ارزش آنها را بخوانید.

حتی بدون اشاره مستقیم به این موضوع در ارزش پیشنهادی خود ، توجه داشته باشید که Impact چقدر در مورد کیفیت محصولات خود (از نظر کیفیت) صحبت می کند و به راحتی آسیب نمی بیند:

اگر سگ دارید ، سه چیز ایمن است ، (1) می خواهید از سلامت سگ خود مطمئن شوید ، (2) می خواهید خانه خود را از سگ خود محافظت کنید ، (3) نمی خواهید ادامه دهید. پول تقلبی و گهگاه یک جعبه سگ بخرید.

و این دقیقاً همان چیزی است که Impact وعده می دهد پس از خرید جعبه های آنها مرتب شود:

به عنوان یک مزیت دیگر ، این واقعیت که جعبه های آنها در ایالات متحده با استفاده از مواد آلومینیومی قوی مورد اعتماد K9 و هزاران سگ پلیس طراحی شده است ، اعتماد مشتریان را جلب می کند و همچنین باعث برجسته شدن نام تجاری می شود.

Dropbottle: “آب ، با مزایا. ویتامین های خود را بنوشید. “

برخی از خرده فروشان آنلاین به حفظ امنیت دوستان خزدار شما کمک می کنند ، در حالی که برخی دیگر به شما کمک می کنند تا شب راحت بخوابید.

دیگران ، مانند Dropbottle – یک فروشگاه آنلاین که بطری های آب را با میوه می فروشد – به شما کمک می کند تا سالم و سالم بمانید در حالی که کره زمین را نجات می دهید:

تیم Dropbottle به راحتی می تواند در مورد تعداد میوه های مختلفی که می توانید به بطری های آب خود اضافه کنید ، طول دهانه پیچ و تاب و طراحی ضد نشت صحبت کند. یا آنها می توانند در مورد فیلتری صحبت کنند که به شما کمک می کند تا بهترین طعم ممکن را بدست آورید.

اما در عوض ، ارزش پیشنهادی آنها مزایای استفاده از محصولات آنها را روشن می کند: نوشیدن ویتامین ها.

به عنوان یک امتیاز اضافی ، Dropbottle همچنین عاقلانه توجه می کند که بطری های آب آنها سازگار با محیط زیست است-این یکی دیگر از ویژگی های آنها است که آنها را از رقبا متمایز می کند.

کار خوبی است ، بطری را رها کنید

نتیجه گیری: ابتدا کار مشتریان خود را درک کنید

نوشتن یک پیشنهاد مرگبار برای فروشگاه آنلاین شما با درک مشاغل مشتریان شروع می شود. و هنگامی که می دانید چرا مشتریان محصول شما را خریداری می کنند ، می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. محصول شما چه مشکلی را حل می کند؟
  2. چه کسی از استفاده از محصول شما سود خواهد برد؟
  3. ارزش / فایده ای که مشتریان بالقوه پس از خرید محصول شما از آن برخوردار می شوند ، چیست؟
  4. محصول شما چه تفاوتی با رقبا دارد؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا