بازاریابی شبکه های اجتماعی

7 نکته که باید درباره کمپین های مخرب رسانه های اجتماعی بدانید

در حالی که در روزهای اخیر به دنبال آخرین اتفاقات مربوط به مذاکرات تجارت NBA بودم، با مقالات شگفت انگیز زیادی – و منظورم بسیار زیاد – در صحنه بازاریابی دیجیتال برخورد کردم.

به دنبال استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی در سطح نینجا هستید که کسب و کار شما را در آسمان رشد دهد؟

بنابراین باید اکنون اسپرسوی خود را بردارید و عینک مطالعه خود را به چشم بزنید – خلاصه این هفته از کمپین های مخرب رسانه های اجتماعی را دوست خواهید داشت.

خنکش کن!

قبل از اینکه این استراتژی های معمول بازاریابی رسانه های اجتماعی را با شما به اشتراک بگذارم، می خواهم به شما بگویم که از مشارکت شما استقبال می کنم.

اگر مقاله‌هایی وجود دارد که فکر می‌کنید باید به این فهرست اضافه شوند، لطفاً آنها را در بخش نظرات زیر با توضیح مختصری درباره آنچه که مقاله را شگفت‌انگیز می‌کند، اضافه کنید.

باشه!

حالا که این مربع را داریم، بیایید مستقیماً به نتیجه برسیم.

طبل لطفا…

خیر دریافت ترافیک وب با حجم بالا همیشه به این معنی نیست که باید در نتایج جستجو رتبه بندی کنید.

البته اگر رتبه بندی می کردید عالی بود، اما روش هایی وجود دارد که می توانید بدون استفاده از موتورهای جستجو، میلیون ها بازدیدکننده سایت را به مخاطبان هدف خود جذب کنید.

اگر از اجرای مسابقه سئوی وضعیت موجود خسته شده اید و به دنبال روش های جایگزین احتمالی هستید که بتوانید از آنها برای ایجاد ترافیک از مخاطبان هدف خود استفاده کنید، پست وبلاگ نیل پاتل همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

طبق معمول، نیل با راهنمای خود عمیق‌تر می‌شود و نکاتی را در مورد اینکه چگونه بازاریابان و صاحبان مشاغل می‌توانند بدون SEO ترافیک ایجاد کنند، به اشتراک می‌گذارد.

در این پست، مایکل استلزنر، بنیانگذار و مدیر عامل اجتماعی اگزمینر، با زک اسپوکلر، مجری پادکست Heart, Soul & Hustle مصاحبه کرد.

مایکل و زک به نکات مهمی اشاره کرده اند که افرادی که از فیس بوک به عنوان پلتفرم بازاریابی رسانه اجتماعی خود استفاده می کنند باید از آن آگاه باشند، از جمله:

  • چارچوب ساخت و ساز سرب Zach
  • شفافیت
  • شاخص های کمپین
  • اشتباهات در تبلیغات فیسبوک

اگر به دنبال درک بهتر نحوه استفاده از فیس بوک برای افزایش سرنخ های خود هستید، پس باید این پست را بررسی کنید.

مهم نیست که چه مدت در صحنه رسانه های اجتماعی بوده اید، احتمالاً نمی توانید استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را پیچیده یا بیش از حد ساده کنید.

البته انجام یک یا هر دو می تواند به ارزش های برند شما آسیب برساند.

بنابراین باید قطب‌نمای راهنمایی داشته باشید که بتوانید استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را به آن متصل کنید تا مطمئن شوید فرآیند، نرخ تبدیل و قیف‌های فروش شما درست هستند.

8 مرحله ای که جی بائر در این پست به اشتراک گذاشته است یک مرجع عالی برای همین است.

اگر از روشی که کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما در حال حاضر پیش می‌رود غرق شده‌اید، یا احساس می‌کنید که خیلی چیزها را ساده می‌کنید، می‌توانید همین الان پست جی را بررسی کنید.

سئو می تواند برای کسب و کار شما معجزه کند. و همینطور بازاریابی شبکه های اجتماعی.

به همین دلیل است که وقتی دو ابزار بازاریابی نوآوری مخرب را کنار هم قرار می دهید، می توانید یک زرادخانه بازاریابی اختراع کنید که می تواند به شما مزیت ناعادلانه ای نسبت به رقبای خود بدهد.

خوب، این پست توسط جردن کسلر می تواند در این مورد به شما کمک کند – منظورم ترکیب تلاش های SEO شما با کمپین های رسانه های اجتماعی است.

برخی از مواردی که جردن تحت پوشش قرار داد عبارتند از تحقیق کلمات کلیدی، بینش رقبا، روندها و پیش بینی ها.

اگرچه چندین راهنما، “استراتژی های بازاریابی از ابتدا” در اینترنت وجود دارد، اما بسیاری از آنها حتی به مقایسه با نوع راهنمای ایجاد شده توسط کیبان نزدیک نمی شوند.

راهنمای او به قدری عمیق است که یافتن لحن و صدای بازاریابی، اندازه تصویر برای پروفایل‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، استراتژی‌های تبلیغاتی و نحوه خودکارسازی فرآیند شما (از جمله موارد دیگر) را پوشش می‌دهد.

اگر از نحوه عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی آگاه نیستید و به دنبال یک راهنمای جامع در مورد چگونگی ایجاد کمپین و حضور در رسانه های اجتماعی به روش صحیح هستید، راهنمای Kevan همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

من اولین کسی هستم که به شما می گویم که اگر همچنان از همان استراتژی قدیمی رسانه های اجتماعی استفاده می کنید که پدربزرگ ند در اوایل دهه 2000 ابداع کرد به جای گوش دادن به جوانان، احتمالاً کسب و کار شما به هدر می رود.

مسئله این است که اگر می‌خواهید در تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود موفق باشید، باید با چشم‌انداز همیشه در حال تغییر صنعت دست و پنجه نرم کنید.

با این حال، از آنجایی که اینترنت دارای اقیانوس کاملی از محتوای مزخرف است که به عنوان «نکات تخصصی» پنهان شده است، می‌دانم که دانستن اینکه کدام نکات قانونی هستند و کدام ممکن است چندان پیچیده نباشد.

خب، به همین دلیل است که باید راهنمای ریچارد را بخوانید. 🙂

او در پست خود 13 نقل قول از شخصیت های محترم در صحنه رسانه های اجتماعی را آورده است.

پس از خواندن پست رایان، هنگام تلاش برای افزایش بازدیدهای ویدیویی خود در فیس بوک، ایده بهتری در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی تواند داشته باشید.

به یاد داشته باشید، این فقط برای فیس بوک اعمال می شود، نه برای تماشای ویدیوهای YouTube.

با توجه به اینکه اجرای تست‌های A/B چقدر می‌تواند گران باشد، باید از آزمایش‌های دیگران بیاموزید تا زمانی که سعی می‌کنید نحوه بهینه‌سازی ویدیوهای خود را بیابید، مجبور نباشید از ابتدا شروع کنید.

اگر می خواهید درک عمیقی از نحوه عملکرد بازاریابی فیس بوک داشته باشید تا بتوانید میلیون ها بازدید در ویدیوهای فیس بوک ایجاد کنید، اکنون پست رایان را بررسی کنید.

بعدی برای کمپین های مخرب رسانه های اجتماعی چیست؟

*آرزو دارد*

من شما را نمی دانم، اما پس از خواندن این راهنماها مشتاق شدم.

تنها با اندکی تخیل، توانستم چند استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی منحصر به فرد را تدوین کنم.

آنها نه تنها در اصل معمولی هستند، بلکه ساده و بسیار آسان برای اجرا هستند.

من حدس می زنم شما مقداری “AHA!” لحظاتی حتی هنگام خواندن راهنماها.

اگر توانسته اید چیزی را ارائه دهید که فکر می کنید می تواند به جامعه ما کمک کند. بنابراین، لطفاً آن را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستم. برای زندگی!

مشاور بازاریابی تاثیرگذار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا