بازاریابی شبکه های اجتماعی

8 تا از بهترین راه ها برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. طبق آمار Statista، تا ژوئن 2018، حدود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در پلت فرم رسانه های اجتماعی وجود داشته است.

برای اینکه به راحتی به ده ها هزار سرنخ یا بیشتر برای کسب و کار خود دست یابید، باید در اینستاگرام حضوری قوی داشته باشید. و به خصوص استوری در اینستاگرام.

تصویر از طریق Statista

در نتیجه، کسب و کارهای بیشتری از اپلیکیشن اینستاگرام در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند. نظرسنجی اخیر توسط eMarketer نشان داد که حدود 75.3 درصد از مشاغل در ایالات متحده انتظار می رود از اینستاگرام استفاده کنند.

این بدان معناست که اگر هنوز استفاده از اینستاگرام را شروع نکرده اید، پشت منحنی رسانه های اجتماعی هستید.

گزارش eMarketer نحوه جذب فالوور در اینستاگرام را تعریف کرده استتصویر از طریق eMarketer

برای کمک به شما در شروع کار و به دست آوردن سریع فالوور در اینستاگرام، این پست را برای شما گردآوری کرده ام.

استراتژی هایی که می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید

من 8 استراتژی شگفت انگیز را به شما نشان می دهم که می توانید از آنها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در حساب اینستاگرام خود برای تجارت خود استفاده کنید.

از شرکت ها به صورت استراتژیک استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام استفاده از هشتگ است. با استفاده از هشتگ های مناسب در پست های اینستاگرام و استوری های اینستاگرام خود می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

مهمتر از آن، افرادی را خواهید یافت که به محتوایی که پست می کنید علاقه مند هستند.

برای شروع این کار، از هشتگ های مرتبط با کاری که برند شما انجام می دهد در بیو خود در اینستاگرام استفاده کنید.

برای به دست آوردن نتایج بهتر و به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، می توانید با تحقیق درباره هشتگ ها بهترین هشتگ ها را در صنعت خود پیدا کنید.

این کار را می توان با استفاده از ابزار تولید کننده هشتگ انجام داد.

با این حال، برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، نباید از هشتگ های سبک دل مانند #followforfollow #likeforfollow یا #likeforlike استفاده کنید.

استفاده از آنها فقط باعث می شود نام تجاری شما اسپم و ناامید به نظر برسد.

همیشه مطمئن شوید که فقط زمانی از هشتگ استفاده می کنید که منطقی باشد. به این ترتیب، برند شما واقعی به نظر می رسد و افراد بیشتری در درازمدت درگیر آن می شوند.

یک بیوگرافی و پروفایل عالی در اینستاگرام ایجاد کنید

اولین چیزی که مردم هنگام جستجوی برند شما در اینستاگرام می بینند، بیوگرافی شماست. برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، باید یک بیوگرافی جذاب ایجاد کنید.

هدف جلب توجه کاربران است. این باعث می شود که آنها پروفایل اینستاگرام شما را بیشتر بررسی کنند و ممکن است بسیاری از آنها شما را دنبال کنند.

مطالعه اخیر اینستاگرام نشان داد که بیش از 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه به حساب های تجاری نگاه می کنند. در واقع دو سوم بازدیدهای پروفایل توسط افرادی است که فالو نمی کنند.

اینستاگرام نحوه جذب فالوور در اینستاگرام را نشان داد

این به این معنی است که یک پروفایل قانع کننده به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

در اینجا چند مرحله برای ایجاد یک پروفایل اینستاگرام شگفت انگیز آورده شده است.

  • سطح 1: یک نام کاربری به یاد ماندنی و قابل تشخیص ایجاد کنید. مطمئن شوید که این نام کاربری نشان می دهد که برند شما چه کاری انجام می دهد. نام کاربری شما می تواند نام تجاری شما نیز باشد.
  • سطح 2پاسخ: نام کسب و کار خود را وارد کنید. این نامی است که هنگام جستجوی افراد در اینستاگرام شما در زیر عکس پروفایل و نام کاربری شما ظاهر می شود
  • مرحله 3: سایت خود را به Bio اضافه کنید. این تنها جایی در اینستاگرام به غیر از CTA در تبلیغات اینستاگرام و استوری‌های اینستاگرام شماست که می‌توانید پیوندی قابل کلیک در آن قرار دهید.
  • مرحله 4: تصویر نمایه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد. در حالت ایده آل، باید لوگوی برند شما باشد. همچنین می تواند به بهبود حافظه برند کمک کند.
  • مرحله 5: بیوگرافی خود را با اطلاعات مفید و ارزشمند درباره برند خود پر کنید. بیوگرافی باید به فالوورهای بالقوه شما بگوید که شما چه کسی هستید، چه می کنید و چرا باید شما را دنبال کنند.

3. به گروه های مختلط در اینستاگرام بپیوندید

گروه های مختلط در اینستاگرام امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اگرچه ممکن است این یک استراتژی کوتاه مدت به نظر برسد که بیشتر توسط افراد مبتدی استفاده می شود، اما همچنان ارزش دارد که دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

با عضویت در این گروه های مختلط، می توانید دسترسی خود را افزایش دهید، مشارکت خود را افزایش دهید و همچنین در این فرآیند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این گروه های ترکیبی را در فیس بوک، تلگرام و واتس اپ پیدا کنید.

پس از عضویت در این گروه ها حتما راهنمای گروه را مطالعه کرده و بر اساس آن عمل کنید.

در گروه‌هایی مانند این، می‌توانید لایک دریافت کنید و فالوورهای بیشتری از سایر اعضایی که به کاری که انجام می‌دهید علاقه مند هستند، به دست آورید.

برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید با لایک کردن، تعامل و نظر دادن در مورد پست های دیگر اعضا نیز پاسخ دهید. همچنین سعی کنید تا حد امکان به گروه های مختلط مرتبط با برند خود بپیوندید.

با این حال، کوله پشتی ممکن است برای رشد بلندمدت مفید نباشد، بنابراین باید استراتژی دقیق تری برای افزایش برند خود داشته باشید.کتاب الکترونیکی برای اینفلوئنسر مارکتینگ

4. مطالب را به طور مداوم منتشر کنید

اگر می خواهید به سرعت فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید تولید و انتشار محتوای ارزشمند را به صورت منظم در اولویت قرار دهید.

دلیلش هم ساده است.

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به دنبال جلب توجه مخاطبان هدف شما در اینستاگرام هستند.

بنابراین، اگر به طور مداوم هیچ پست اینستاگرامی را ارسال نکنید، به رقبای خود این فرصت را می دهید که از شما پیشی بگیرند.

آنها ممکن است در نهایت تمام توجهات را به خود جلب کنند و در نهایت ممکن است توجه اکثر مخاطبان هدف شما را به خود جلب کنند.

با این حال، زمانی که مطالب را به طور مداوم پست می کنید، نه تنها فالوورهای بیشتری در اینستاگرام خواهید داشت، بلکه مرتبط باقی خواهید ماند.

یکی از استراتژی هایی که می توانید برای رسیدن به این هدف استفاده کنید، ایجاد لاگ محتوا در اینستاگرام است. به این ترتیب، یک برنامه زمانی برای پست های اینستاگرام خواهید داشت که از نزدیک دنبال می کنید.

زمانی که پست های اینستاگرام را به طور مداوم برنامه ریزی می کنید، روابط پایداری با مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد.

نه تنها این، آنها خوشحال خواهند شد که در مورد برند شما به دیگران بگویید، از این رو به شما کمک می کنند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

برای ساده‌تر کردن این فرآیند، می‌توانید از ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی مانند Buffer و Hootsuite استفاده کنید.

این به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به نظارت مداوم محتوا را در شبانه روز پست کنید.

5. پست های خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، به احتمال زیاد در پلتفرم هایی غیر از اینستاگرام فعال هستید. اگر اینطور است، می توانید از این پلتفرم ها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده کنید.

بسیاری از فالوورهای شما در دیگر سایت های رسانه های اجتماعی ممکن است ندانند که شما یک حساب اینستاگرام نیز دارید.

برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، باید تلاش های تبلیغاتی خود را خارج از اینستاگرام نیز انجام دهید.

یک راه عالی برای انجام این کار، تبلیغ متقابل محتوای اینستاگرام خود در سایر کانال های بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند وب سایت، پست وبلاگ، لیست ایمیل شما، فیس بوک، یوتیوب، لینکدین و توییتر است.

وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید مخاطبان خود را از این شبکه‌های اجتماعی به سمت فالوور اینستاگرام خود سوق دهید.

دستیابی به این آسان تر است زیرا آنها قبلاً به برند شما اعتماد دارند و با خوشحالی شما را در کانال رسانه های اجتماعی دیگری دنبال می کنند.

برخی از راه هایی که می توانید پست های اینستاگرام خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید عبارتند از:

  • به روز رسانی اینستاگرام خود را با استفاده از یک افزونه در وب سایت خود ادغام کنید
  • در انتهای ایمیل های خود پیوندی به پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید
  • به پست های اینستاگرام خود در ویدیوهای YouTube خود نگاهی بیندازید
  • محتوای اینستاگرام خود را در پلتفرم های دیگر ارسال کنید و CTA را برای ردیابی حساب اینستاگرام خود در این پایان قرار دهید.

روش استفاده گروه شافلر از این استراتژی را دوست دارم. هنگامی که آنها حساب اینستاگرام خود را راه اندازی کردند، از تعداد فالوورهای بزرگ بیش از 100000 نفر در لینکدین استفاده کردند.

آنها از همین استراتژی در حساب فیس بوک خود نیز استفاده کردند.

گروه Schappler نشان داده است که چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوردعکس از طریق فیس بوک

در اینستاگرام با برندهای دیگر همکاری کنید

برندهای زیادی در اینستاگرام وجود خواهند داشت که اهدافی مشابه شما دارند.

با همکاری با این برندها، به مخاطبان آنها دسترسی خواهید داشت و این به نوبه خود می تواند به شما کمک کند تا تعامل و فالوورهای بیشتری کسب کنید.

این استراتژی موثر است زیرا فوراً اعتماد برند را ایجاد می کند. وقتی مردم می بینند که یک برند مورد اعتماد برند دیگری را توصیه می کند، شروع به اعتماد به برند دیگر نیز می کنند.

نه تنها این، شما مجبور نیستید پول یا منابع زیادی را برای شروع با این استراتژی خرج کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال برندی باشید که دیدگاهی مشابه شما داشته باشد و برای مخاطبان شما نیز مفید باشد.

به عنوان مثال، فروشگاه تجارت الکترونیک محبوب، باندو، اخیراً با استارباکس همکاری کرد تا فنجان های شگفت انگیزی برای این فصل ایجاد کند.

این همکاری منجر به ایجاد هشتگ “#bandoxstarbucks” شد که در حال حاضر بیش از 1500 پست دارد.

این به هر دو برند کمک کرد تا در اینستاگرام سر و صدا ایجاد کنند.

برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام با برندهای دیگر همکاری کنیدعکس از طریق اینستاگرام

7. به طور منظم با سایر کاربران تعامل داشته باشید

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده کنید این است که با آن به عنوان یک جامعه رفتار کنید. شما باید شروع به جستجوی کاربران و برندهایی کنید که محتوای با کیفیت را در جایگاه شما به اشتراک بگذارند.

در مرحله بعد، باید عکس‌های آن‌ها را لایک کنید، اکانت‌های آن‌ها را ردیابی کنید، و همچنین با نظر دادن در مورد محتوای آن‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، توجه بیشتری به کسب و کار خود جلب می کنید و همچنین تعداد فالوورهای خود را در این فرآیند افزایش می دهید.

احتمال زیادی وجود دارد که آن کاربران یا برندها در نهایت شما را دنبال کنند. و حتی اگر این کار را نکنید، دیگرانی که متوجه برند شما خواهند شد ممکن است شروع به دنبال کردن شما کنند.

همچنین، هنگامی که فردی را دنبال می کنید، آخرین پست های او همیشه در فید شما ظاهر می شود. بنابراین، شما فرصت بیشتری برای تعامل با محتوای آنها دارید.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. شما باید به نظرات آنها پاسخ دهید و حتی به پیام های آنها پاسخ دهید.

این به شما کمک می کند تا رابطه خوبی با آنها ایجاد کنید و حتی ممکن است برند شما را در حلقه های خود توصیه کنند.

8. میزبانی مسابقات و هدایا

یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام، میزبانی مسابقات و هدایا است. همه دوست دارند جوایز را ببرند و چیزهایی را به صورت رایگان دریافت کنند، به خصوص اگر جایزه ارزشمند باشد.

برای شروع این کار، می توانید در اکانت اینستاگرام خود یا به عنوان استوری اینستاگرام برای اعلام مسابقه پست بگذارید.

شما می توانید از کاربران اینستاگرام بخواهید که اکانت شما را ردیابی کنند، پست شما را لایک کرده و در مورد آن کامنت بگذارند تا واجد شرایط برنده شدن در مسابقه باشند.

از طرف دیگر، می توانید از آنها بخواهید که از وب سایت شما بازدید کنند و یک فرم نام را پر کنند یا از آنها بخواهید دوستان خود را تگ کنند.

شما همچنین می توانید یک هشتگ مارک اختراع کنید که آنها بتوانند با محتوای خود از آن استفاده کنند. وقتی آنها این کار را انجام دهند، به تعداد زیادی پست معتبر دسترسی خواهید داشت که می توانید در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

این به نوبه خود می تواند دسترسی شما را بیشتر کند و به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

همچنین می‌توانید با یک برند یا تأثیرگذار دیگر برای مسابقه همکاری کنید و از شرکت‌کنندگان بخواهید که هر دو حساب را پیگیری کنند.

حالا نوبت شماست که فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید!

از آنجایی که اینستاگرام همچنان متراکم تر می شود، به دست آوردن فالوورهای بیشتر در این پلتفرم دشوارتر می شود.

این به این دلیل است که کاربران اینستاگرام اکنون گزینه های زیادی دارند و برندهای زیادی برای همان مخاطبان با هم رقابت می کنند.

شما باید از هشتگ ها استفاده کنید، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید، به طور مداوم تبلیغات کنید و با برندهای دیگر همکاری کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

به علاوه، می توانید پست های خود را در کانال های بازاریابی دیگر تبلیغ کنید، مسابقات را میزبانی کنید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

آیا استراتژی های دیگری برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده می کنید؟ در نظرات زیر به من بگویید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا