مقالات بازاریابی محتوا

8 راهی که می توانید برای بهبود نرخ تبدیل ، میکروسکوپ خود را تغییر دهید

“نیازی به کارت اعتباری نیست.”

“هرگز به اشتراک گذاشته نشد ، هرگز هرزنامه ارسال نشد.”

“هر بار مشخصات خود را تغییر دهید”

اینها نمونه های بسیار خوبی از میکروسکوپ هستند. آنها کوتاه ، دقیق و دقیقاً در جایی هستند که تعداد زیادی از کاربران مشاهده خواهند کرد.

وقتی میکروسکوپ به درستی انجام شود ، می تواند مشتریان را متقاعد کند ، تردیدها را برطرف کرده و کاربران را از ارزش خود مطمئن کند.

در این پست ، من 8 روش را برای استفاده از میکروسکوپ برای افزایش نرخ تبدیل سایت به شما نشان می دهم.

میکروسکوپ چیست؟

به طور خلاصه ، یک کپی خرد هر متن / کپی کوچکی است که به رفع نگرانی های کاربر ، روشن شدن ارزش محصول یا ترغیب مشتریان کمک می کند.

به عنوان مثال ، این میکروسکوپی ساده است که فرم اشتراک خبرنامه را شرح می دهد:

اندازه یک میکروسکوپ ممکن است کوچک باشد اما می تواند تجربه کاربر را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. اگر به درستی انجام شود ، می تواند تأثیر عمیقی بر عملکرد محتوای شما بگذارد

میکروسکوپ باید کوتاه ، قوی و کاربر محور باشد.

صفحه 404 BlueEgg یک مثال عالی از میکروسکوپ است. آنها در “این صفحه وجود ندارد” متوقف نمی شوند. همچنین در نسخه نوشته شده است: “می توانید به صفحه اصلی برگردید ، یا آنجا بنشینید و مانند یک انسان به فریاد بلند گوش دهید.”

آبی

به شرایط خدمات Shopify مراجعه کنید ، جایی که نسخه Tl را ارائه می دهند. dr از هر نقطه

shopify-termsjpg

Tumblr از ریز کپی برای اطلاع کاربران جدید در زمان عدم استفاده کافی از رمز عبور استفاده می کند:

Tumblr

در اصل ، یک کپی خرد می تواند هر چیزی باشد – صفحه خطای 404 ، چشم پوشی از “امنیت رمز عبور” ، توضیحات فرم و غیره.

چگونه میکروسکوپ می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد؟

میکروسکوپ شگفت انگیز شما را متوجه می کند که افراد واقعی پشت یک وب سایت یا محصول هستند. شما نوعی ارتباط را احساس می کنید.

اما آیا میکروسکوپ می تواند تبدیل شما را افزایش دهد؟

مطمئناً می تواند.

به عنوان مثال ، Veaam یک نظرسنجی در مورد بازخورد کاربران در مورد فرم تولید سرب آنها انجام داد. آنها دریافتند که بسیاری از بازدیدکنندگان می خواهند قیمت خدمات خود را بدانند. آنها تصمیم گرفتند این عبارت را از “درخواست قیمت” به “درخواست قیمت” تغییر دهند.

قبل از:

veeam-before

پس از:

veeam-after

هنگام اندازه گیری نتایج با آزمایش A / B ، آنها شاهد افزایش چشمگیر 166.66 in در تبدیل بودند.

در اینجا چند تکنیک وجود دارد که می توانید برای افزایش نرخ تبدیل سایت خود استفاده کنید:

از اسامی “سرگرم کننده” و تحریک کننده برای برنامه های قیمت گذاری خود استفاده کنید

به جای استفاده از نام برنامه های استاندارد قیمت گذاری مانند “Starter” ، “Professional” ، و غیره ، نامهای ماشه ای برجسته تری را امتحان کنید.

به عنوان مثال ، صفحه قیمت گذاری FreshDesk از Sprout ، Blossom ، Garden ، Estate ، Blossom استفاده می کند

Freshdesk

Freshbook همچنین در صفحه قیمت گذاری آنها کار خوبی انجام می دهد

قیمت جدید کتاب

2. معافیت ایمیل خود را تغییر دهید

این کپی است که درست در زیر دکمه ثبت نام مشاهده می کنید.

می توانید تمام مزایای محصول خود را لیست کرده یا کمی سرگرم شوید و سعی کنید مخاطبان مورد نظر خود را با نام تجاری شما متصل کنند.

نیازی به گفتن نیست که مورد دوم تبدیل بهتری به شما می دهد.

Tumblr این کار را در صفحه اصلی آنها امتحان می کند اما به شما امکان می دهد قبل از ثبت نام آنچه را که در جریان است ببینید و در tumblr کاوش کنید.

صفحه اصلی Tumblr

هنگام ثبت نام ، Tumblr به شما می گوید که می توانید بعداً “همیشه” نام کاربری خود را تغییر دهید. علاوه بر این ، گزینه های جایگزین نام کاربری پیشنهادی را نیز مشاهده خواهید کرد تا در وقت شما هنگام ثبت نام صرفه جویی شود.

نام کاربری Drive

3. برنامه های قیمت گذاری خود را با یک کپی کوتاه و واضح شرح دهید

فقط دادن اسامی فانتزی به برنامه های قیمت گذاری خود ، به اندازه کافی خوانندگان را در مورد برنامه یا کسانی که هدف آن است ، نمی گوید. برای توضیح مخاطبان برنامه و نحوه استفاده از آن ، یک نسخه کوچک اضافه کنید.

برنامه قیمت گذاری Mailchimp بهترین کار را می کند:

برنامه قیمت گذاری جوهر-قیمت گذاری

با روش های صورتحساب خود به مشتریان اطمینان دهید

در مورد پرداخت های آنلاین ، بسیاری از کاربران در ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود شک دارند.

در حقیقت ، طبق یک مطالعه ، 80 درصد از خریداران نگران تقلب در کارت اعتباری هستند.

می توانید این ترس را تا حدی با افزودن یک کپی کوچک در صفحه ثبت نام برطرف کنید تا از روش های صورتحساب خود مطمئن شوید. این امر به ویژه هنگامی که یک دوره آزمایشی رایگان یا هزینه مکرر ارائه می دهید ، موثر است.

به عنوان مثال ، صفحه قیمت گذاری Freshbooks می گوید “نیازی به کارت اعتباری نیست ، در هر زمان لغو کنید” درست زیر CTA “شروع آزمایش رایگان” شما.

روشهای صدور صورتحساب

5- مفهوم یا ایده ای را با استفاده از میکروسکوپ توضیح دهید

وقتی می خواهید ایده یا مفهومی را توضیح دهید ، میکروسکوپ معجزه می کند. اگر بتوانید به چیزی عجیب ، خنده دار یا به یاد ماندنی فکر کنید ، احتمالاً به مرور به کاربران شما می چسبد.

برای مثال Zendesk را در نظر بگیرید ، نسخه کوچک آنها در صفحه اصلی می گوید: “مشاغل از روابط تشکیل شده اند” ، “این روابط می تواند پیچیده باشد ، اما Zendesk به بهبود آنها کمک می کند.” این نسخه کوتاه کل تجارت آنها ، آنچه آنها انجام می دهند و چگونه می توانند به شما کمک کنند را توضیح می دهد.

میکروسکوپ زندسک

چیزی ساده به عنوان تشویق کاربران با یک نسخه عجیب و غریب پس از اتمام یک عمل ، می تواند تا حد زیادی به ایجاد تصویر برند شما کمک کند.

برای مثال ، ببینید چگونه MailChimp از یک کپی کوچک (“لحظه افتخار”) برای تشویق اقدامات کاربر استفاده می کند:

ارسال نامه میکروسکوپ

6. پنجره های بازشو را قانع کننده تر کنید

پنجره های بازشو مورد استقبال چندانی از کاربران قرار نمی گیرد ، اما به عنوان یک بازاریاب می دانید که آنها به ویژه در ایجاد سرنخ و اشتراک موثر هستند.

میکروسکوپ در اینجا می تواند پنجره های بازشو را سرگرم کننده تر ، واضح تر و قانع کننده تر کند.

به عنوان مثال ، درک هالپرن در SocialTriggers.com از یک میکروسکوپ هوشمند برای ایجاد یک مورد قانع کننده برای کلیک روی دکمه “بله” استفاده می کند:

اپراتورهای اجتماعی

توجه کنید که چگونه دکمه “بله” دارای یک “بله” عظیم است در حالی که فونت در دکمه “نه” کوچکتر است.

این یک روش عالی برای استفاده از میکروسکوپ برای افزایش نرخ تبدیل است.

7. شفاف باشید و آنچه را که انتظار دارید بیان کنید

در صورت واضح بودن نسخه کپی شما کار می کند. کاربران خود را دقیقاً در مورد آنچه از آنها انتظار دارید راهنمایی کنید. این امر به ویژه هنگامی که از شما درخواست گذرواژه و نام کاربری می شود صادق است.

MailChimp نمونه کامل این مورد است. هنگامی که شروع به تایپ می کنید ، MailChimp نحوه انتخاب نام کاربری را به شما می گوید.

به طور مشابه ، هنگام وارد کردن رمز عبور ، MailChimp بصورت تصویری در زمان واقعی نشان می دهد که کدام یک از قوانین رمز عبور خود را نشان می دهد:

mailchimp-form-form

8. پیشنهادات را در کادر متن جستجو اضافه کنید

در تحقیقی که بر روی 27 سایت مختلف انجام شد ، مشخص شد کاربرانی که سایت ها را جستجو می کنند 2 تا 3 برابر بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند ، تبدیل می کنند.

پیشنهاد کاربران در کادر جستجو تا حد زیادی آنها را مجبور به جستجوی این محصولات می کند. توصیه می شود از محبوب ترین عبارت ها یا دسته ها استفاده کرده و نوار جستجو را با توصیه هایی از قبل پر کنید.

Zapus از این تکنیک به خوبی استفاده می کند:

zappos-search-پیشنهاد

یک مثال عالی دیگر در این مورد Airbnb است. آنها می توانند زمینه جستجو را خالی بگذارند یا توضیحی را کنار بگذارند ، اما در عوض از میکروسکوپ استفاده می کنند و از شما می پرسند “کجا؟”

airbnb

شما

میکروسکوپ یک تاکتیک قوی برای افزودن شخصیت به نام تجاری شما ، بهبود نرخ تبدیل و ارائه پیشنهاد شما است. با استفاده از یکی از این هشت تاکتیک شروع کنید تا سایت شما متقاعد کننده و متمرکز بر تبدیل شود.

در نهایت ، به خاطر داشته باشید که کپی خرد برای شناخت کاربران شما عالی است. به عنوان مثال ، اگر با دانش فنی به مشتری مراجعه می کنید ، ممکن است مجبور نباشید نیازهای نام کاربری و رمز عبور را به شدت تحت فشار قرار دهید.

قبل از هرگونه تغییر از کاربران بازخورد بگیرید. بررسی کنید که در کجا با مسائل برخورد می کنند و آزمایش A / B را برای دستیابی به بهترین نتایج ادامه دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا